Gå til innhold

Jeg betalte 210 som jeg ikke har fått refundert (frikort)

Anbefalte innlegg

Den 2dre november var jeg hos legen, og skulle egentlig ikke betale grunnet frikort. Samtidig tok jeg influensavaksine, så jeg regnet med att det var den som kostet kr 210,- Men så kom sekretæren og sa jeg ikke hadde betalt for vaksine, så jeg betalte 290 kroner til. Men jeg har enda ikke fått de 210,- jeg skulle hatt refundert. De synes ikke på egenandels listen på helsenorge.no heller. Der står det att det tar opp til 3 uker før en egenandel blir registrert. Sendte melding til legekontoret, og de sa det kunne ta mange uker. Men nå så mange uker etterpå er det fortsatt ikke på listen.

Noen andre som har opplevd att det tar så lang tid? Er det noe "muffins". 210 er faktisk litt penger for meg, som ikke er  rik.....

Er det noe jeg kan gjøre?

Anonymkode: 091db...0ef

Fortsetter under...

Jeg tror ikke det utbetales refusjon opptil et visst beløp, men 210.- burde være høyt nok. Det kan ta mange uker før du får disse er jeg redd, men du kan kanskje prøve å ta en telefon.

Anonymkode: 35259...227

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...