Gå til innhold

Kysset min eks sin sønn😑

Anbefalte innlegg

Føler meg som en overgriper og helt elendig, selv om aldersforskjellen ikke er så stor. Han er 23år og jeg 31, vi endte fest sammen og kysset. Er vi begge ansvarlige for dette eller det meg som skal få svia? Er jeg skikkelig kvalm? 

Min forrige kjæreste var utro mot meg. Så har ikke mye empati til han. 🤷‍♀️

Sandnesjenta

Anonymkode: 37695...9ff

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/452448-kysset-min-eks-sin-s%C3%B8nn%F0%9F%98%91/
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvorfor mener du noen skal få tyn? er dere ikke begge voksne mennesker som klarer å ta ansvar for egne handlinger?

Anonymkode: db788...cfd

Det blir bare feil...😖

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir bare feil...😖

Enig.

Skyldfordeling har lite for seg, men du er nå den voksne, både i kraft av rollen som tidligere stemor og som eldst. Ikke så mye å gjøre annet enn å eventuelt beklage til gutten, legge det bak deg og gå videre. 

Anonymkode: 2f5ac...3a8

Annonse

AnonymBruker
14 timer siden, kupton skrev:

Må du/ dere gjøre noe som helst? Voksne mennesker kan kysse hverandre om begge ønsker det. 

Det jeg også tenker.. han er jo voksen når han er 23år?! 🤨

Han innrømmet at han har likt meg lenge. 

AnonymBruker
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg også tenker.. han er jo voksen når han er 23år?! 🤨

Han innrømmet at han har likt meg lenge. 

Jeg kjenner et par på deres alder (og han er også yngst), de har barn idag og har det bare bra. 

Anonymkode: 2c27b...9ab

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner et par på deres alder (og han er også yngst), de har barn idag og har det bare bra. 

Anonymkode: 2c27b...9ab

Den aldersforskjellen er ikke stor, så igrunnen ikke rart at man kan bli seksuelt tiltrukket av hverandre. Selv som en så nær relasjon som det vi har hatt..🤦‍♀️ 

På 31.12.2019 den 12.00, AnonymBruker skrev:

Føler meg som en overgriper og helt elendig, selv om aldersforskjellen ikke er så stor. Han er 23år og jeg 31, vi endte fest sammen og kysset. Er vi begge ansvarlige for dette eller det meg som skal få svia? Er jeg skikkelig kvalm? 

Min forrige kjæreste var utro mot meg. Så har ikke mye empati til han. 🤷‍♀️

Sandnesjenta

Er du samme som lurte på om stesønnen kunne bli opphisset av å se deg i bikini, tro? 🤔

AnonymBruker
17 minutter siden, Xtra skrev:

Er du samme som lurte på om stesønnen kunne bli opphisset av å se deg i bikini, tro? 🤔

En total avsporing, men hadde noen sett meg i bikini hadde populasjonsveksten gått kraftig ned. Jeg kunne fått fast jobb som vandrende visuelt prevensjonsmiddel og tatt oppdrag f.eks. i den 3. verden. 

Anonymkode: 9c9a7...363

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...