Gå til innhold

Ang xeplion kupton eller ISW.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er de ihvertfall ikke av lys og godhet, men av mørke og ondskap siden de vil deg så vondt at de vil du skal slutte med medisiner. Bare onde krefter kan ønske at du skal bli så redd og syk igjen at du ikke vet hvor du skal gjøre av deg til slutt. Bare onde krefter vil at du skal få det vondt og vanskelig. Ikke lyset og de som lever i lyset! 

Anonymkode: 79037...78c

Tror du det? Nå ble jeg skremt,men finnes onde lys? Trodde det var kjærlighet. 

Fortsetter under...

stjernestøv
3 timer siden, kupton skrev:

Jeg vil sterkt fraråde deg å redusere dosen uten at dette er etter anbefaling fra din psykiater.

Ok. Få snakke med psykiateren,men da må jeg jo ta 100 mg på tirsdag. Får nok ikke snakket med han før det. 

32 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nå ble jeg skremt, men finnes onde lys?

Det du ser på den måten, har ingen krefter eller egenskaper hvis du ikke tolker det den ene eller andre veien.

Du blir bare reddere hvis du slutter med medisin eller reduserer for mye. Ta slike avgjørelser med vettet ditt, basert på tidligere erfaringer og råd fra fagfolk, ikke ut fra følelser og lyssignaler.

stjernestøv
1 minutt siden, laban skrev:

Det du ser på den måten, har ingen krefter eller egenskaper hvis du ikke tolker det den ene eller andre veien.

Du blir bare reddere hvis du slutter med medisin eller reduserer for mye. Ta slike avgjørelser med vettet ditt, basert på tidligere erfaringer og råd fra fagfolk, ikke ut fra følelser og lyssignaler.

Hva mener du lysene er da? Det er jo bevissthet i dem, det føler jeg. 

Ja det er det da, skal snakke med psykiateren om det. Psykiatrien er jo fornøyd med meg nå, men jeg er ikke fornøyd. 

9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hva mener du lysene er da? Det er jo bevissthet i dem, det føler jeg

Jeg har ingen meninger eller følelser om lysene, jeg synes bare ikke du skal la dem skremme deg eller påvirke avgjørelser som bør tas med fornuften.

stjernestøv
2 minutter siden, laban skrev:

Jeg har ingen meninger eller følelser om lysene, jeg synes bare ikke du skal la dem skremme deg eller påvirke avgjørelser som bør tas med fornuften.

Ok. Bare det at de er en stor del av livet mitt,og når det plutselig blir flere av dem når jeg tenker på å slutte med medisin...da ser jeg på det som støtte. De sier "Go for it". Men husker ei sa til meg en gang "Ikke alt lys er godt". Da ble jeg redd. 

Nei får se hva psykiateren sier da. 

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, stjernestøv skrev:

Tror du det? Nå ble jeg skremt,men finnes onde lys? Trodde det var kjærlighet. 

Ikke alt lys er godt, nei. I bibelen står det at djevelen kan kle seg om til en lysets engel, altså etterligne kjærlighetens lys, for å bedra og lure menneskene.

Og det er åpenbart for meg at det er slik i ditt tilfelle nå. For som jeg sa, det gode ønsker ikke at du skal være redd og plaget. Det er det kun én makt som ønsker, og det er det onde. 

Så la deg ikke lure av det du nå oppfatter som kjærlighetens og godhetens lys. Det er bare de onde kreftene som kaller på deg og vil ha deg tilbake til mørket, fortvilelsen, redselen og grusomheten -forkledd som kjærlighet, lys og godhet. La deg derfor ikke lure til å slutte med medisinene, for det er det de onde kreftene ønsker at du skal, slik at du får det uutholdelig igjen!

stjernestøv
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alt lys er godt, nei. I bibelen står det at djevelen kan kle seg om til en lysets engel, altså etterligne kjærlighetens lys, for å bedra og lure menneskene.

Og det er åpenbart for meg at det er slik i ditt tilfelle nå. For som jeg sa, det gode ønsker ikke at du skal være redd og plaget. Det er det kun én makt som ønsker, og det er det onde. 

Så la deg ikke lure av det du nå oppfatter som kjærlighetens og godhetens lys. Det er bare de onde kreftene som kaller på deg og vil ha deg tilbake til mørket, fortvilelsen, redselen og grusomheten -forkledd som kjærlighet, lys og godhet. La deg derfor ikke lure til å slutte med medisinene, for det er det de onde kreftene ønsker at du skal, slik at du får det uutholdelig igjen!

Har mistenkt det før...at det har vært onde krefter rundt meg som drar meg ned i mørket. Jeg er redd de onde kreftene,vil ikke at det skal bli mer av dem for da tar de over. 

Takk for at du skrev dette, det gir grunn for å reflektere.

AnonymBruker
1 time siden, stjernestøv skrev:

Har mistenkt det før...at det har vært onde krefter rundt meg som drar meg ned i mørket. Jeg er redd de onde kreftene,vil ikke at det skal bli mer av dem for da tar de over. 

Takk for at du skrev dette, det gir grunn for å reflektere.

Bare hyggelig. Jeg også vet at det finnes både gode og onde ånder og krefter i den usynlige verden. Og når du ønsker å slutte med medisiner for å åpne opp for de gode hjelperne, åpner du  dessverre også opp for de onde kreftene. Fordi du uten medisiner er åpen for åndeverdenen. 

Så konklusjonen bør være at det er bedre å bruke medisiner som stenger for åndeverdenen slik at du ikke sanser noen av sidene og kreftene. Forsakelsen over å ikke ha kontakt med de gode er bra slik at du da heller ikke får kontakt med de onde.

Så slutt ikke på medisinene! Du har fått dem for at de skal hjelpe deg til å ha det bedre slik at du ikke skal bli dratt ned i mørket hvor desperasjon og fortvilelse, redsel og gru herjer med deg. Du har fått medisinene for at du skal fungere bedre som person, kone, mor og bestemor. Uten medisiner greier du ikke disse tingene på noen god måte.

stjernestøv
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare hyggelig. Jeg også vet at det finnes både gode og onde ånder og krefter i den usynlige verden. Og når du ønsker å slutte med medisiner for å åpne opp for de gode hjelperne, åpner du  dessverre også opp for de onde kreftene. Fordi du uten medisiner er åpen for åndeverdenen. 

Så konklusjonen bør være at det er bedre å bruke medisiner som stenger for åndeverdenen slik at du ikke sanser noen av sidene og kreftene. Forsakelsen over å ikke ha kontakt med de gode er bra slik at du da heller ikke får kontakt med de onde.

Så slutt ikke på medisinene! Du har fått dem for at de skal hjelpe deg til å ha det bedre slik at du ikke skal bli dratt ned i mørket hvor desperasjon og fortvilelse, redsel og gru herjer med deg. Du har fått medisinene for at du skal fungere bedre som person, kone, mor og bestemor. Uten medisiner greier du ikke disse tingene på noen god måte.

Ja det er nok mye sannhet i det du skriver her, det onde kommer sammen med det gode. Kunne jeg bare hatt det gode, tror det har med meg selv å gjøre...at jeg tiltrekker meg det. 

18 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er nok mye sannhet i det du skriver her, det onde kommer sammen med det gode. Kunne jeg bare hatt det gode, tror det har med meg selv å gjøre...at jeg tiltrekker meg det. 

Ingen tiltrekker seg ondskap eller sykdom.

Skyld på skjebnen, en gud, en ånd eller en djevel hvis du føler deg bedre av det, men ikke på deg selv.

stjernestøv
4 minutter siden, laban skrev:

Ingen tiltrekker seg ondskap eller sykdom.

Skyld på skjebnen, en gud, en ånd eller en djevel hvis du føler deg bedre av det, men ikke på deg selv.

Ok. Skal prøve på det, får skylde på sjebnen da. Husker når jeg var liten og, var livredd de onde kreftene rundt meg. Hang opp et kors over sengen, hvor jeg tok det fra vet jeg ikke. Mine foreldre var ikke kristne og snakket om sånne ting. 

Annonse

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lys er lys. Elektromagnetisk stråling som menneskeøyet kan registrere.

Anonymkode: 4d4f6...9da

Ser du også lys i alle slags farger? Er det normalt? Det har vært så mye lys til tider...i hele rommet som blinker, da har jeg trodd det har kommet for å hente meg.Altså døden. Men jeg vil jo ikke at et ondt lys skal hente meg,har ikke så lyst å tenke på at lys kan være onde men det gjør jeg nå.

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg ser helt vanlig lys som fortrinnsvis har en lyskilde, som en lampe eller sola.

Anonymkode: 4d4f6...9da

Ok. Vet ikke hva som er lyskilden til de jeg ser. Har tenkt at noen er engler, ånder og hjelpere. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...