Gå til innhold

Ned i vekt Herbalife


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Funker herbalife?

Noen som har  erfaring med det?

og gått ned i vekt med de??

Smaker det bra?

 

Sitter og ser på www.herba-shake.no

der de selger diverse men litt usikker.

 

Anonymkode: a3e35...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har personlig ingen tro på kortvarige kurer som på mirakuløst vis skal få deg raskt ned i vekt. Det ender oftest med at du også går opp igjen de kiloene du tok av deg - og gjerne et par til. Jeg snakker av personlig erfaring og forskningen sier det samme. Det som anbefales er en varig livsstil og langsom vektnedgang dersom du ønsker et varig resultat.

Jeg sier ikke at dette er eneste løsning, men en av de mer fornuftige av de: "Slik lykkes du med vektnedgangen en gang for alle". Om Middelhavsdietten er den riktige har jeg ikke nok kunnskaper til å uttale meg om. Selv sverger jeg til et variert kosthold, men tror nok på at for mye kjøtt, og da særlig bearbeidet kjøtt, ikke er bra for helsen. Det har jeg lest noen nyhetsartikler om det siste halve året også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det har egentlig ikke så mye å si hvordan du går ned i vekt. Det som ofte er problemet er at mange går tilbake til å spise slik man gjorde før vektnedgangen. Forbrenningen til en som veier 60 kg som har gått ned 30 kg vil være dårligere enn en som har veid 60 kg hele tiden. Derfor vil man da gå raskt opp igjen om du ikke samtidig forandrer spisevaner. Uansett hva du gjør kan det være mye hjelp i å snakke med fastlegen din først. 🙂 

Anonymkode: ea03e...d5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...