Gå til innhold

Ødelagt tillit (hvordan bygge den opp igjen?)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis en person har vært i din leilighet uten din tillatelse og rotet opp i dine saker. 

Hvordan ville du kunne stole på vedkommende igjen ? Hva må personen gjøre for å bygge opp den tilliten igjen ? 

Anonymkode: 4774c...5d0

Hadde ikke stolt på personen igjen jeg i alle fall.

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis en person har vært i din leilighet uten din tillatelse og rotet opp i dine saker. 

Hvordan ville du kunne stole på vedkommende igjen ? Hva må personen gjøre for å bygge opp den tilliten igjen ? 

det kommer helt ann på situasjonen

Anonymkode: d715c...bd1

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer jo an på hvorfor vedkommende gjorde det. Om h*n ikke hadde en jævlig god forklaring så hadde jeg i alle fall sørget for å få nøkkelen min tilbake, om vedkommende hadde nektet å gi den fra seg hadde jeg fått byttet lås.

Jeg opplevde dette og ble fryktelig sint og skuffet. Et familiemedlem som hadde nøkkel til leiligheten min låste seg inn og gjennomsøkte den på leting etter tabletter mens jeg var tvangsinnlagt. Da gikk PC-en i gulvet, noe som ble en dyr erfaring... Nå 15 år senere kan jeg forstå det og jeg har tilgitt vedkommende det h*n gjorde. H*n var bekymret og redd for meg. Jeg på min side var sint for å bli frarøvet en mulighet til å være selvdestruktiv når jeg ble "sluppet fri".

Kanskje du kan forsøke å sette deg inn i den andres situasjon og forstå hvorfor han eller hun gjennomsøkte tingene dine? Ville du gjort det samme om du var i den andres sko og stod overfor deg selv Kanskje, kanskje ikke. Uansett kan man være uenig og ikke ville ha gjort det samme selv i en lignende situasjon, men man kan gjøre sitt beste i å forstå den andre i hvorfor h*n gjorde som h*n gjorde.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...