Gå til innhold

Hvorfor i huleste heiteste..? (Clickbait.. 😂)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fikk et nytt tankebilde. At jeg skal dra ned til Midtøsten og skape fred! Ser for meg at jeg skal være en slags frelserskikkelse der nå. Kledd i hvitt og kjøre rundt i sånn bil som paven bruker, og vinke til folk midt i all krigen og elendigheta. Og tale til dem om å vende om og slutte med krig og ondskap og heller omfavne hverandre i kjærlighet og fred. Dævver av/over meg selv... 😂 Men det stod liksom med ett så klart for meg i sta..  🤔 De vil nok lytte til en hvit kvinne fra Norge... Not! ?

Anonymkode: f31e9...765

Fortsetter under...

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk et nytt tankebilde. At jeg skal dra ned til Midtøsten og skape fred! Ser for meg at jeg skal være en slags frelserskikkelse der nå. Kledd i hvitt og kjøre rundt i sånn bil som paven bruker, og vinke til folk midt i all krigen og elendigheta. Og tale til dem om å vende om og slutte med krig og ondskap og heller omfavne hverandre i kjærlighet og fred. Dævver av/over meg selv... 😂 Men det stod liksom med ett så klart for meg i sta..  🤔 De vil nok lytte til en hvit kvinne fra Norge... Not! ?

Du risikerer å bli drept, hold deg hjemme. Lag deg heller en gruppe på fcb! 

Anonymkode: 79815...208

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, en hvit kjole er nok de som skal til!! Kjør på:P

Anonymkode: af67a...b5f

Ja 😂. Et av poengene med dette må jo være at jeg skal stå i dyp kontrast til deres egne svartkledde kvinner!  Men blir nok istedet overfalt og gjengvoldtatt av 100 stk sinte menn, og det er jo ikke akkurat noe å trakte etter!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...