Gå til innhold

Ukas vekt - uke 3


påskelilje

Anbefalte innlegg

Jeg har gått ned 300 g denne uka, til 77,0 kilo. Klarte nesten målet om under 77 da 😃 Har veid meg flere ganger i løpet av uka, og vekta hopper og danser opp og ned, så vekta i dag er et ganske tilfeldig tall 😅

Målet for neste uke får være 76,7 kilo da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg veier nå 75,8 kg, 1,3 kg mer enn i forrige uke. Jeg trodde ikke jeg skulle ha gått opp så mye. Tenker målet mitt neste uke får være 75,2 kg.

Jeg kjøpte forresten et blad i går som heter Slank. Håper det er noen gode tips og råd å plukke opp der. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, påskelilje skrev:

Jeg har gått ned 300 g denne uka, til 77,0 kilo. Klarte nesten målet om under 77 da 😃 Har veid meg flere ganger i løpet av uka, og vekta hopper og danser opp og ned, så vekta i dag er et ganske tilfeldig tall 😅

Målet for neste uke får være 76,7 kilo da!

Var borte i natt og veide meg på en ukjent vekt i morrest. Hm. Den viste såpass lite at jeg er sterkt i tvil altså, jeg spiste ganske så mye i går kveld... Må gå på min egen vekt igjen i morgen tidlig. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned 1,5 kilo denne uken,veier 96,8 nå. Håper på 95 tallet i neste uke, må ha tålmodighet når jeg skal så mye ned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig burde jeg ikke skrive her nå, for jeg raser bare opp i vekt. Men følger tråden da det kanskje kan gi litt motivasjon til å snu om. 

Dere er kjempeflinke 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...