Jump to content
Sign in to follow this  
Gondor

Ukens trening - uke 3

Recommended Posts

Gondor

Jeg tør nesten ikke å skrive her inne for jeg har ikke trent siden før jul. Og det føler jeg veldig godt. I morgen skal jeg i hvert fall komme meg ut av døra, for da skal jeg gå en tur i skogen og ved sjøen. Hvordan går det med dere?

Fortsetter under...

stjernestøv
6 minutter siden, Gondor skrev:

Jeg tør nesten ikke å skrive her inne for jeg har ikke trent siden før jul. Og det føler jeg veldig godt. I morgen skal jeg i hvert fall komme meg ut av døra, for da skal jeg gå en tur i skogen og ved sjøen. Hvordan går det med dere?

Det er bra du skal på tur i morgen :) 

Her trener jeg som vanlig to ganger i uken,men blir fort ferdig med det 

Gondor
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Det er bra du skal på tur i morgen :) 

Her trener jeg som vanlig to ganger i uken,men blir fort ferdig med det 

Så flott at du fortsetter den gode trenden! Merker du noen forskjell? Januar har så langt ikke vært noen god måned for meg på noen som helst slags måte. På mandag begynner jeg på skole og skal gå to dager i uken frem til jul. Kanskje det vil tenne et lite lys inni meg? Gleder meg til turen i morgen.

Ha en fortsatt fin kveld, stjernestøv!

stjernestøv
2 minutter siden, Gondor skrev:

Så flott at du fortsetter den gode trenden! Merker du noen forskjell? Januar har så langt ikke vært noen god måned for meg på noen som helst slags måte. På mandag begynner jeg på skole og skal gå to dager i uken frem til jul. Kanskje det vil tenne et lite lys inni meg? Gleder meg til turen i morgen.

Ha en fortsatt fin kveld, stjernestøv!

Jo takk,men eier ikke motivasjon,bare tvinger meg selv til å gå. Januar er jo ofte en tung måned,håper det blir lettere for deg etterhvert. Det er jammen tøft gjort å sette seg på skolebenken :) 

Ha en fortsatt fin kveld der også!

påskelilje

Jeg har trent veldig lite i vinter, men i jula kjøpte jeg årskort i svømmehallen 😊 

Forrige lørdag svømte jeg 2000 meter på 61 minutter, og i dag svømte jeg 3000 meter på 90 minutter 😊 Deilig! Sliten i beina i kveld! Håper på å komme meg ut på tur i morgen.

Nicklusheletida

Denne uka har jeg trent på treningssenter 2 ganger .

I helga har jeg gått 6 km i går og over ei mil i marka i dag. 

Brukbart fornøyd med det, men nå vil jeg ha snø snart. Elendig vinter !

Annonse

påskelilje

Det ble en deilig lang tur i skogen, i ganske bratt terreng og godt tempo. En god pause på toppen med bål og kaffe, og gjennom skogen ned igjen i mørket 😳

Er fornøyd med helga mht trim, med svømming i går og lang tur i dag!

Gargamel

Jeg er brukbart misfornøyd. Jeg trente styrke to ganger, men det har vært veldig dårlig med kondistrening i lang tid. Ingen ting forrige uke. Det har vært noen skiturer i vinter, men mindre enn en joggetur per uke.