Gå til innhold

Jeg er en slave av maten!


Marye

Anbefalte innlegg

Skulle slanket meg 20 kg, men er en slave av maten. Jeg tror det er leponex som øker appetitten. Jeg får ikke snakke med ernæringsfysiolog fordi jeg legger på meg av medisiner og ikke har alvorlige spiseforstyrrelser. Selv om det hender jeg kaster opp! Kan man få ernæringsfysiolog utenfor DPS? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 timer siden, Marye skrev:

Skulle slanket meg 20 kg, men er en slave av maten. Jeg tror det er leponex som øker appetitten. Jeg får ikke snakke med ernæringsfysiolog fordi jeg legger på meg av medisiner og ikke har alvorlige spiseforstyrrelser. Selv om det hender jeg kaster opp! Kan man få ernæringsfysiolog utenfor DPS? 

Volvat har ernæringsfysiologer om du er villig til å betale og bor i Oslo, Bergen, Fredrikstad, Hamar eller Lillehammer-området i alle fall. Har du hørt om fastlegen din kan henvise deg? Jeg vet ikke om de gjør det altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...