AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 Del Skrevet 26. januar 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Så bra at du ikke sier i fra deg plassen på DPS. Jeg kjenner til veldig de tankene når jeg har forandret stemningsleie. Jeg tror det verste man kan gjøre for seg selv er å avslutte behandlingen. Det kommer jo alltid en nedtur igjen, selvom man tror man er frisk😊 Anonymkode: 85a0a...e2b Så sant... Godt å vite at jeg ikke er aleine om å ha det sånn! En annen ting jeg tror jeg ikke er aleine om, er å skifte bruker/nick ofte. Man kan lett få det inntrykket siden jeg så mange ganger annonserer det, snakker om det og unnskylder meg for det, altså retter fokus mot det. Men jeg ser nye nick flere ganger i uka her, og alle de nye er ikke utenfra for å si det sånn! Jeg sier ikke dette til deg spesielt, men til alle som måtte lese denne tråden. Håper stalkeren min får dette med seg i det minste Anonymkode: 6f4ec...de0 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/452857-kjenner-p%C3%A5-glede/page/2/#findComment-3950476 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.