AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 Del Skrevet 28. januar 2020 Jeg tenker på nyhetene om demensbehandlingen spesielt men tror vanskene er mye mer omfattende. Jeg tenker også på nyheten i dag om en rullestolbruker uten hjelp funnet død. Jeg føler jeg selv har problemer med å forsvare min egen fortsatte eksistens. Jeg sendte mine egne kjære mot slutten intetanende til " institudjonsgasskammeret" selv da jeg trodde inneteanende at utviklingen hadde bragt oss noe andre tenkemåter og det var der de sykeste av oss kunne få profesjonell medisinsk hjelp. Det var der de ville ha " størst sjanse". Ikke at jeg ikke reagerte da så konturene av hva vi faktisk har å by de trengende nært blant oss i dag. Jeg føler meg og min lille familie som svindlet og ser svært alvorlig på utviklingen. Jeg tror eldre med sykdom og alderdom svekkelse hadde bedre " opsjoner" for flere titalls år side med mye mindre ressursbruk enn i dag. Hva man hører i dag henger ikke på greip og bare rart at disse ombudene ikke er bedre orienterte og virkelig griper inn og redder liv. Man kan ikke fullgode sykepleierens som tar belastningen det er og stå i media med represalier kanskje fra overordnede i helsesystemet og i staute instans ansvarlige politikere. Håper inderlig ikke at deres karriere og pårørende blir utsatt for nett tull på grunn av dette. Da er varslersystemet spilt falitt. Her virker mye som trengs gjøres. Har våre politikere hatt det før lett selv i livet? Som ikke ser? Som ikke forstår? Anonymkode: a8164...614 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/452942-institusjonene-v%C3%A5re-foruroligende-avsl%C3%B8ringer-takket-v%C3%A6re-motig-helsepersonell/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 Del Skrevet 28. januar 2020 Man vet ofte så altfor lite så dessverre. Forferdelig mye trist å tenke på. Anonymkode: a8164...614 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/452942-institusjonene-v%C3%A5re-foruroligende-avsl%C3%B8ringer-takket-v%C3%A6re-motig-helsepersonell/#findComment-3951269 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.