Gå til innhold

Ukens vekt - uke 5


Gondor

Anbefalte innlegg

Hurra! Jeg har gått ned 700 g siden sist fredag og veier nå 73,8 kg. Jeg har vært veldig bevisst på hva og hvor mye jeg har spist. Kanskje det begynner å gå riktig vei? 

Hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra :) 

Jo jeg har bare gått ned 300 gram denne uken,men det var fordi jeg hadde en sprekk der jeg la på meg to kilo. Det må ikke gjentas. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du har gått ned i hvert fall. Fint det da! Sprekker har vi forresten alle. Mål for neste uke er å gå ned 500 g til og komme på 73,3 kg. Håper jeg klarer det! Lykke til videre, stjernestøv! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Gondor skrev:

Men du har gått ned i hvert fall. Fint det da! Sprekker har vi forresten alle. Mål for neste uke er å gå ned 500 g til og komme på 73,3 kg. Håper jeg klarer det! Lykke til videre, stjernestøv! 

Takk :) Mitt mål for neste uke er 900 gram, håper jeg klarer det. Lykke til videre du også! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprakk i dag og jeg, syns ikke det er noe lett det her. Kanskje sulten minsker når jeg får mindre medisin? Leste i journalen at jeg skulle ta 75 mg neste gang og så 50 mg, da er vel målet å slutte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...