Gå til innhold

Føler du at du er med i "gjengen" her på forumet?

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Fastnick skrev:

Har i grunnen skjønt at det er sånn du tenker og føler. Det er liksom deg mot alle... Du har aldri tenkt gjennom hvorfor du opplever det sånn?

Man kan bare oppnå gjensidig respekt hvis alle har null respekt for hverandre. Så jeg gjør min part. 

Fortsetter under...

Hørte en historie fra om Englad i første verdenskrig tror jeg. Det var en masse tåke i kanalen ( den engelske kanal). I avisene i London var overskriftene store. Kontinentet ( Europa) er isolert på grunn av all tåken eller sjørøyken vi nå opplever. England ligger jo på en øy og Europa henger jo sammen på et vis men allikevel slik føltes situasjonen dengang.

Tenker på Brexit i dag. Man må kanskje langt tilbake i historien for å finne forklaringer på alt som har passert. At prosessen har mye med identitet å gjøre tenker jeg?

Om man føler noe ikke er bra for en bør man ta vare på seg selv så klart med de muligheter man har innfor regelverket. Så lenge man skader andre selvsagt. Alt er ofte ikke så lett.

26 minutter siden, Lysfontene skrev:

Tror også det handler om utilstrekkelighetsfølelse og vansker med " et siste farvel eller adjø". Alt er ikke bare å sette punktum for noe å gå videre til noe annet. Alt er ofte ikke så lett.

Nei, skjønner at ikke alt er så lett for deg ofte. Du maler deg fort utover og forbi temaet i en hver tråd omtrent. 

Anonymkode: eb088...ef5

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...