Gå til innhold

Hva er din favoritt dessert?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med alle disse puddingene, det er jo ikke godt. Spesielt karamellpudding er 😝

Anonymkode: d4064...5c7

Jeg elsker puddinger! Særlig når en spiser lunsjbuffet på hotell, pleier det å være mange deilige puddinger ❤❤❤

32 minutter siden, påskelilje skrev:

Jeg elsker puddinger! Særlig når en spiser lunsjbuffet på hotell, pleier det å være mange deilige puddinger ❤❤❤

Vi kunne fint delt en meny. Du kunne lett fått alle puddinger, mens jeg fikk de bittesmå butterdeig- sjokoladekake og vannbakelsvariantene :D 

Gjest Gargamel
14 timer siden, Fionys skrev:

Fruktsalat er godt, med litt vaniljesaus eller vaniljeis.

Har aldri smakt det, men rabarbra er syrlig så dette er noe jeg kunne like.

Har du aldri smakt rabarbra-smuldrepai med vaniljeis? Da har du ikke levd enda. 

Annonse

3 timer siden, påskelilje skrev:

2 timer siden, Kayia skrev:

Vi kunne fint delt en meny. Du kunne lett fått alle puddinger, mens jeg fikk de bittesmå butterdeig- sjokoladekake og vannbakelsvariantene :D 

Jeg kunne ikke delt meny med noen av dere - jeg vil ha alt! :D Om jeg er på et sted med en rikholdig dessertmeny så sliter jeg - jeg må jo smake på absolutt alt! 

På 6.2.2020 den 9.29, påskelilje skrev:

Haha - her var det jammen mye med krem 😅😅😅

Hehehe! Jeg vil absolutt ikke ha krem på mine desserter! Eneste unntaket er riskrem og Irish coffee. 

Favorittdesserten er nok hjemmelaget karamellpudding. Nam. 

Annonse

8 timer siden, Gargamel skrev:

Har du aldri smakt rabarbra-smuldrepai med vaniljeis? Da har du ikke levd enda. 

Det hørtes godt ut. Tror faktisk jeg fikk servert en slags "eplekake" med rabarbra i steden for epler en gang med vaniljeis og det var nydelig godt 😋

Anonymkode: d4064...5c7

Engelsk " jordbær kake". En spesiell kake som var utstilt i alle bakebutikker da min far og mor og jeg var i Sørkysten tror ca 1962. Syntes det var litt overveldende da min far pekte demonstrativt på meg under middagen og uttalte " She wanna strawberry". Husker jeg  bare følte jeg måtte betale drosjen tilbake til hotellet vi bodde  den kvelden og satt resten av kvelden ut på hotellgesimsen med duene.

Tidligere på kvelden var vi på tivoli og min far mente jeg skulle skyte for å vinne den store bamsen høyt der oppe.( jeg var ikke spesielt høy i den gang)  Ned til meg kom den store greia og det holdt på ende galt da jeg trykket på eller annet. Heldigvis dukket han bak disken. Best å gå på tivoli alene i grunn

Men kaken er uforglemmelig og været var alldeles strålende. Vi rakk en liten svipptur til Skotland og og østkysten også.

Anonymkode: 119da...c8c

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...