Gå til innhold

Ukens vekt -uke 6


Gondor

Anbefalte innlegg

Veier nå 73,8 kg, det samme som forrige uke. Så lenge jeg ikke går opp, er det greit. Selvfølgelig skulle jeg ønske at jeg hadde gått ned 0,5 kg som planlagt, men klarte det altså ikke. Målet for neste uke blir 73,3 kg.

Hvordan går det med dere?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gått opp mye fra jeg økte quetiapinen før jul, men har nå trappet litt ned. Det hjalp i forhold til den enorme sulten/fysingen.  Har den siste uka greid å kontrollere matinntaket noe + at jeg har vært litt mer aktiv. Så denne uka har jeg gått ned 1,4 kg. Det er jeg fornøyd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.2.2020 den 11.02, emilie321 skrev:

Jeg har gått opp mye fra jeg økte quetiapinen før jul, men har nå trappet litt ned. Det hjalp i forhold til den enorme sulten/fysingen.  Har den siste uka greid å kontrollere matinntaket noe + at jeg har vært litt mer aktiv. Så denne uka har jeg gått ned 1,4 kg. Det er jeg fornøyd med.

Så flott! Det må være inspirerende. Enkelte medisiner er forferdelige når det kommer til det å bli sulten. Snakker av erfaring. Jeg har redusert Fluanxol med 1 mg og det har gjort at jeg tenker mindre på mat og er mindre sulten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Gondor skrev:

Jeg har redusert Fluanxol med 1 mg og det har gjort at jeg tenker mindre på mat og er mindre sulten. 

Gjorde den deg sulten før? Jeg trodde den var «vektnøytral», men det er kanskje i lave doser? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, cilie skrev:

Gjorde den deg sulten før? Jeg trodde den var «vektnøytral», men det er kanskje i lave doser? 

Det er nok individuelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, stjernestøv skrev:

Her har det bare gått opp :( Får begynne igjen på mandag med nytt mot. 

Vi må aldri gi opp. Plutselig er du på vei nedover igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gondor skrev:

Vi må aldri gi opp. Plutselig er du på vei nedover igjen. 

Ja håper på det, har jo nesten gått opp de 6,5 kiloene jeg gikk ned. Deppet og puttet i meg alt mulig- Men vi må ikke gi opp nei,er bare så svær nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...