Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er rimelig ny bruker på doktoronline og har i den forbindelse noen spørsmål jeg håper noen vil hjelpe meg med.

1. Er det mulig å svare en bruker direkte uten å måtte sitere vedkommende? 

2. De innleggene som ikke er sitert er det direkte svar til trådstarter eller kan det også være svar til brukeren «over»?

3 Er det mulig å redigere sitt eget innlegg? Eller må man poste nytt innlegg?

4. Jeg opplever at det er veldig uoversiktelig ang hvem svarer hvem osv. Spesielt når det er flere «anonyme» i samme tråd. Hvordan holder dere oversikten?

5. Det virker som noen blir sure for manglende svar eller at svaret ikke er tilfredsstillende. Helt ok det, men prøv gjerne å konkretisere hva du reagerer på og hvorfor så kanskje det blir lettere å forstå.

På forhånd takk til de som evt gir meg en hjelpende hånd her. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/453111-ny-p%C3%A5-doktoronline/
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Notpuk skrev:

Jeg er rimelig ny bruker på doktoronline og har i den forbindelse noen spørsmål jeg håper noen vil hjelpe meg med.

2. De innleggene som ikke er sitert er det direkte svar til trådstarter eller kan det også være svar til brukeren «over»?

4. Jeg opplever at det er veldig uoversiktelig ang hvem svarer hvem osv. Spesielt når det er flere «anonyme» i samme tråd. Hvordan holder dere oversikten?

5. Det virker som noen blir sure for manglende svar eller at svaret ikke er tilfredsstillende. Helt ok det, men prøv gjerne å konkretisere hva du reagerer på og hvorfor så kanskje det blir lettere å forstå.

Spørsmål 1.    En kan sette en  alfakrøll foran brukerens navn, da får iallefall brukeren melding om innlegget.

Spørsmål 2.     Det kan være begge deler

Spørsmål 3.      En kan redigere sitt eget innlegg i løpet av de 10 (eller er det 15?) første minuttene, men bare hvis en skriver med  nick. Da bruker en "knappen" nederst til venstre. Tror det står endre på den.

Spørsmål 4.      Nederst på innlegget er det en anonymkode, den er lik for brukeren i hele tråden.

(Spørsmål) 5.      Dette er jeg helt enig i

Velkomme  til Dol, håper du vil trives😊 Hyggelig med nye folk😊

Endret av emilie321

Annonse

18 timer siden, Notpuk skrev:

Dette er bare tull fra ende til annen. Du er faen meg ikke ny her når du har tatt navnet til en annen bruker baklengs! Du må ha hengt her en stund siden du vet hvem Kupton er. 

Anonymkode: c3274...2c6

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette er bare tull fra ende til annen. Du er faen meg ikke ny her 😡 når du har tatt navnet til en annen bruker baklengs! Du må ha hengt her en stund siden du vet hvem Kupton er. 

Svært som du hisset deg opp da...

Trenger vel ikke henge her lenge før en merker at Kupton er en som svarer på mye og som mange søker svar fra.

18 timer siden, emilie321 skrev:

Spørsmål 1.    En kan sette en  alfakrøll foran brukerens navn, da får iallefall brukeren melding om innlegget.

Spørsmål 2.     Det kan være begge deler

Spørsmål 3.      En kan redigere sitt eget innlegg i løpet av de 10 (eller er det 15?) første minuttene, men bare hvis en skriver med  nick. Da bruker en "knappen" nederst til venstre. Tror det står endre på den.

Spørsmål 4.      Nederst på innlegget er det en anonymkode, den er lik for brukeren i hele tråden.

(Spørsmål) 5.      Dette er jeg helt enig i

Velkomme  til Dol, håper du vil trives😊 Hyggelig med nye folk😊

Tusen takk for utfyllende svar, emilie321😊

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er bare tull fra ende til annen. Du er faen meg ikke ny her når du har tatt navnet til en annen bruker baklengs! Du må ha hengt her en stund siden du vet hvem Kupton er. 

Skikkelig i formen, skjønner jeg😉 Et lite overblikk her inne og du ser med en gang at alle «roper» på Kupton😉 -Hvorfor dere gjør det vet jeg ikke, menmen. Som sagt, det virker som alle her inne higer et svar fra Kupton, så da valgte jeg brukernavnet Notpuk. Du vet hva Not betyr? PUK? Passet meg bra😉

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Neste nick ut blir neksorf, WSI, rettilG, osv

Jeg har ikke noe forhold til verken nicket mitt eller andres, så om det er ønskelig at jeg bytter til et annet, så gjerne for meg😄 Andre forslag?😉

3 timer siden, Trollings skrev:

Svært som du hisset deg opp da...

Trenger vel ikke henge her lenge før en merker at Kupton er en som svarer på mye og som mange søker svar fra.

Kan jeg spørre hvorfor mange «roper» på Kupton? Ser jo hen svarer på meget, så jeg tok baklengsvarianten pga at jeg sjelden har svar, bare spørsmål😂

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tilføyelse: Ny, ja, men det frister lite å fortsette når man får beskyldninger om å være en løgner. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...