Gå til innhold

Anbefalte innlegg

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er bare tull fra ende til annen. Du er faen meg ikke ny her når du har tatt navnet til en annen bruker baklengs! Du må ha hengt her en stund siden du vet hvem Kupton er. 

Anonymkode: c3274...2c6

Ja trådstarter har værtinnom forumet nok til å kunne stille disse relevante og bra spørsmålene før gå ordentlig i gang med eget brukernavn!

Smart å gjøre litt research før en hiver seg ut på den krigsmarken DOL kan vise seg å være av og til😶

😉

Anonymkode: fc817...b04

Fortsetter under...

Velkommen Notpuk! Her får du svar på det meste og det kan være lett å bli litt hekta i enkelte perioder om en kjeder seg;)

Og kult nick! Særlig når du forklarte hva som lå bak valget;)

Selv er jeg litt pysete og bruker bare nicket mitt i ny og ne. Miljøet her kan være litt dårlig til tider og lett å bli hakkekylling og få fordommer mot seg og nicket sitt om en utrykker for mange sterke meninger som ikke faller i smak hos folk.

Konfliksky som jeg er, velger jeg å være anonym;)

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Velkommen Notpuk! Her får du svar på det meste og det kan være lett å bli litt hekta i enkelte perioder om en kjeder seg;)

Selv er jeg litt pysete og bruker bare nicket mitt i ny og ne. Miljøet her kan være litt dårlig til tider og lett å bli hakkekylling og få fordommer mot seg og nicket sitt om en utrykker for mange sterke meninger som ikke faller i smak hos folk.

Så da er det de med nic  som har vært litt ufin og alle de anonyme man har fordommer mot. Godt vi har de gode menneskene på forumet da som kan rettlede og oppdra oss. 

Anonymkode: bb6ab...d8b

Gjest Fastnick
8 timer siden, Notpuk skrev:

Tilføyelse: Ny, ja, men det frister lite å fortsette når man får beskyldninger om å være en løgner. 

Jeg synes ikke at du skal la én sur brukers uttalelser være avgjørende for om du vil fortsette eller ikke! 

Du er velkommen her! :)

Annonse

9 timer siden, Notpuk skrev:

Kan jeg spørre hvorfor mange «roper» på Kupton? Ser jo hen svarer på meget, så jeg tok baklengsvarianten pga at jeg sjelden har svar, bare spørsmål😂

Ryktene, har det til at han er en pensjonist med tidligere erfaring innen fagfeltet, men hvem vet ;)

Kupton er bare Kupton, er svaret hans, så det får vi respektere, vel ;) 

10 timer siden, Notpuk skrev:

Jeg har ikke noe forhold til verken nicket mitt eller andres, så om det er ønskelig at jeg bytter til et annet, så gjerne for meg😄 Andre forslag?😉

Jeg hadde satt pris på om du beholdt det nicket du har, for ellers blir jeg bare forvirra 😅

Håper du fortsetter å være her selv om det er noen her inne som alltid står opp med feil bein. Du kan enten bare overse dem, eller kjøre min taktikk og sørge for at de blir skikkelig provoserte 🙈 Det beste er nok å overse, jeg er bare skikkelig dårlig til akkurat det. Uansett, du lærer deg å leve med dem 😂

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så da er det de med nic  som har vært litt ufin og alle de anonyme man har fordommer mot. Godt vi har de gode menneskene på forumet da som kan rettlede og oppdra oss. 

Anonymkode: bb6ab...d8b

Ofte kan ting tolkes på flere måter. Dette var en..

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk, hyggelig😊 Kjenner meg igjen i det å være konfliktsky, men tenkte jeg kunne bruke denne arenanen til prøve å «stå i det»😉 Jeg har ikke problemer med at folk er uenige med meg, men derimot har jeg problemer med de som er urimelige i uttrykksformen. Alt kan sies, kommer bare ann på måten man sier det på😉

11 timer siden, Notpuk skrev:

Takk, hyggelig😊 Kjenner meg igjen i det å være konfliktsky, men tenkte jeg kunne bruke denne arenanen til prøve å «stå i det»😉 Jeg har ikke problemer med at folk er uenige med meg, men derimot har jeg problemer med de som er urimelige i uttrykksformen. Alt kan sies, kommer bare ann på måten man sier det på😉

Kunsten er vel å bare overse de som er ‘urimelige i uttryksformen’. For når alt kommer til alt, er det jo nettopp en eller annen reaksjon de ønsker. Og ignorering oppleves nok ganske skuffende😅

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Man tenker sitt.

Anonymkode: 1b8ee...c91

Og dette var da et klassisk ‘uskyldig DOL troll som kjeder seg litt slik at det nesten, men bare NESTEN ble sjarmerende😳😅

Men aller mest handler jo trolling om lav sosial intelligens vil jeg si🙂

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og dette var da et klassisk ‘uskyldig DOL troll som kjeder seg litt slik at det nesten, men bare NESTEN ble sjarmerende😳😅

Hvem vet.

Anonymkode: 34fcc...11e

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil heller si høy sosial intelligens. 

Anonymkode: c3274...2c6

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...