Gå til innhold

Hva gleder du deg til denne uka?

Anbefalte innlegg

Jeg skal på musikal i kveld, gleder meg veldig til det 😊

I morgen er det korøvelse, og uansett om jeg er sliten eller stresset når jeg kommer dit, så er det en opptur og energisamler i løpet av de to timene. Korsang anbefales!

Til helga reiser jeg på vinterferie. Gleder meg til rolige dager sammen med ungdommene mine ❤

Resten av uka går med til heller trivielle vanlige ting, som klesvask, rydding, oppvask, middag, kjøring til/fra trening og kamp, jobbing og soving 😃😮🤪

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/453145-hva-gleder-du-deg-til-denne-uka/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som alltid gleder jeg meg til helgen, og denne gang også til vinterferie på fjellet :)

Men før det er det mye som skjer - og som skal gjøres - på jobben, og ikke minst skal jeg trene to-tre ganger og ordne en del i hus og hjem. "Heldigvis" ikke så mye sosialt på kveldene denne uken.

Nicklusheletida

Det var meget enkelt å svare på. Jeg gleder meg til vinterferie. 

Vi reiser til fjells i morgen kveld. 

Vi skal bo i firmahytte gjennom jobben min og jeg tar vinterferien i uke 7 i steden for uke 8. Så lenge jeg holder meg unna de populære ukene, er det enkelt å få leid firmahyttene. Har uansett ikke småbarn som gidder å være med oss på ferie 🙂

Vi skal ha en dag på slalom og resten av dagene blir det langrenn. 

I morgen får jeg besøk av ei venninne som bor i Danmark. Vi får bare et par timer i lag, men jeg ser fram til det. 

Til helga skal jeg ha permisjon og ha guttene mine på overnatting. :) Det ser jeg fram til for forrige samvær var jeg for dårlig til å ha de hos meg. 

Annonse

Hei!

Jeg gleder meg til mye.

Har fått bedre tid, nå som alle barna er i gang på gode tilrettelagte skoler og studier, og de er alle fornøyde:-) Men bedre tid betyr ikke "mer tid", tiden er nå fylt opp med prosjekter.

Nå lagd god struktur for alle, så fikk endelig sett den siste Star Wars filmen denne helgen, og det er den beste av alle, syns jeg:-)

Så jeg gleder meg over å ha tid og overskudd til prosjektene jeg lenge har ønsket meg, at det faktisk skjer en utvikling i prosjektene mine, at de blir mer enn drømmer/tanker.

Så står jeg forran helt nye jobbmuligeter, det gleder meg.

Jeg liker verken ferier eller helger eller det å sove lenge spesielt godt, jeg liker hverdager, rutiner, stå opp tidlig, bedre, så selv om det er deilig med helg, feks gå på kino eller gå på galleri, så liker jeg ikke å måtte ligge lenge i sengen, det er så slitsomt, og kjedelig. Men jeg prøver og øver litt på det, iblant fordi noen syns jeg må ligge lengre i helgen, så står jeg feks opp kl 04 eller kl 05, og legger meg før vedkommende starter den lette søvn/oppvåkningsfasen, feks kl 07, så ved spørsmål om hvor jeg var, svarer jeg, "på toalettet". Dette er jo ikke helt løgn, for jeg har vært på toalettet, men jeg har selvsagt ikke vært der i feks 2-3 timer. Jeg kan faktisk like litt latskap i helgen, men kun hvis jeg feks får lage en god frokost til de som sover. Da får jeg være alene på kjøkkenet, og jeg liker å lage mat, så det er en god kombinasjon, drikke kaffe i ro og fred, og lage mat:-)

Annonse

Jeg gleder meg til å få min datter hjem på besøk i helgen. Og til teaterforestilling på torsdag. Skal til tannlegen i morgen, og dét er jo alltid deilig - etterpå. Ellers har jeg diverse oppussingsprosjekter gående, og jeg gleder meg til siste malingssstrøk på diverse dører og lister blir unnagjort i løpet av uka. Tålmodighetsprøve... 

7 timer siden, stjernestøv skrev:

Gleder meg til i kveld da min nevø kommer på besøk, alltid kjekt med unger på besøk :) Eller blir det bra på fredag, da har jeg forhåpentligvis gått ned litt i kilo. 

Hvordan går det med barnebarnet? 

Anonymkode: 0617e...468

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan går det med barnebarnet? 

Anonymkode: 0617e...468

Ser svært lite til han dessverre :( Men det går bra med han går jeg ut fra,det er bare så dumt at pappaen ikke har han mer. Det var så kjekt sist han var her,men det blir vel mer etterhvert. 

16 timer siden, Madelenemie skrev:

Men jeg prøver og øver litt på det, iblant fordi noen syns jeg må ligge lengre i helgen, så står jeg feks opp kl 04 eller kl 05, og legger meg før vedkommende starter den lette søvn/oppvåkningsfasen, feks kl 07, så ved spørsmål om hvor jeg var, svarer jeg, "på toalettet". Dette er jo ikke helt løgn, for jeg har vært på toalettet, men jeg har selvsagt ikke vært der i feks 2-3 timer.

Du, din luring 😃😃😃

Kanskje jeg er for negativ, men jeg kommer ikke på noe spesielt.  Kan godt hende at jeg gjør som ofte ellers å gå innom en pøbb på vei hjem fra jobb på fredag og ta en øl eller et glas vin og noe å spise.  Da kan jeg glede meg til det.

Anonymkode: 09eda...bb7

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...