Gå til innhold

For mange problemer

Anbefalte innlegg

DaintyDalmatian

Det er umulig å vite hvor jeg skal starte. jeg har mange feil. Jeg greier så vidt å skrive dette for det stresser meg såpass. Jeg har masse psykiske plager som jeg ikke får utredning for. Tre år på rad prøvde jeg få psykologhjelp. Hver gang får jeg avslag. Jeg har alle symptomene på EUP eller borderline.

Ødelagt tannkjøtt; kun en tannlege i Norge fikser dette med rett teknikk. Vet ikke om det vil funke på meg. 

Snapping hip (plager meg ikke så mye lenger)

Lav neserygg; det er vanskelig å puste bare gjennom nesen når jeg trener og jeg er veldig stygg på grunn av dette. Har alltid hatt denne typen nese. Saddle nose eller ski slope nose. Ser ikke ut som at dette kan fikses i Norge. 

Mange hudproblemer; 

Akne

Hvite prikker på brystet

Tre kuler eller kviser på innsiden av låret, ved trusekantet og på ytre kjønnsleppe 

Hårtap

Jeg er også redd for kjønnssykdommer, HIV-virus, kreft og at jeg har en type ektodermal dysplasi 

Hvor skal jeg begynne? 

Jeg har en katt som skal behandles for diverse ting først. Så tenker jeg hårlege eller hudlege, og så tannlege.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/453152-for-mange-problemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

DaintyDalmatian

Det gjorde jeg i 2018 og hun jeg kom til trodde ikke på meg. Da var det psykiske plager og at jeg for andre året på rad søkte om psykologhjelp. Dette gikk jo ikke, som nevnt. Så jeg dro aldri tilbake etter andre gangen som var en kontrolltime. Hun var skarp og lite medgjørlig. Det er klin umulig å vite hvilke som gir deg hjelp. Jeg vil tro det er bedre å gå til private aktører direkte siden fastlegene har nok. 

Endret av DaintyDalmatian
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/453152-for-mange-problemer/#findComment-3954171
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...