Gå til innhold

Etekick


Gondor

Anbefalte innlegg

Kom hjem fra skolen i dag og følte meg helt blæh. Mens jeg lagde mat fant jeg frem konfektesken jeg fikk i går på morsdagen og hev meg over den. Jeg åt og åt og åt. Fikk i meg fint lite middag. Nå skulle jeg gjerne tatt tarmskyll fra magesekken og videre nedover for å få bort alt sammen. Ja, ja. Gjort er gjort og spist er spist. Ny dag i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Gondor skrev:

Kom hjem fra skolen i dag og følte meg helt blæh. Mens jeg lagde mat fant jeg frem konfektesken jeg fikk i går på morsdagen og hev meg over den. Jeg åt og åt og åt. Fikk i meg fint lite middag. Nå skulle jeg gjerne tatt tarmskyll fra magesekken og videre nedover for å få bort alt sammen. Ja, ja. Gjort er gjort og spist er spist. Ny dag i morgen.

Å jeg kjenner så godttil det,men som du sier kommer det en ny dag i morgen :) Alltid en ny mulighet! Jeg har skjerpet meg fra i dag og må bare holde ut sulten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Gondor skrev:

Kom hjem fra skolen i dag og følte meg helt blæh. Mens jeg lagde mat fant jeg frem konfektesken jeg fikk i går på morsdagen og hev meg over den. Jeg åt og åt og åt. Fikk i meg fint lite middag. Nå skulle jeg gjerne tatt tarmskyll fra magesekken og videre nedover for å få bort alt sammen. Ja, ja. Gjort er gjort og spist er spist. Ny dag i morgen.

skole? hva? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, XbellaX skrev:

skole? hva? 

Innen helse. Spesifiserer ikke. Litt noian har jeg for å bli gjenkjent jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å jeg kjenner så godttil det,men som du sier kommer det en ny dag i morgen :) Alltid en ny mulighet! Jeg har skjerpet meg fra i dag og må bare holde ut sulten. 

Lykke til! Vet ikke om jeg tør å gå på vekten på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gondor skrev:

Innen helse. Spesifiserer ikke. Litt noian har jeg for å bli gjenkjent jeg også.

Jeg blåser i hvilken retning, jeg bare heier på at du har noe VETTUGT å bruke dagene på. Heia! Bra jobbet Gondor :- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, XbellaX skrev:

Jeg blåser i hvilken retning, jeg bare heier på at du har noe VETTUGT å bruke dagene på. Heia! Bra jobbet Gondor :- )

Tusen takk! Jeg er veldig glad for at jeg begynte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Gondor skrev:

Lykke til! Vet ikke om jeg tør å gå på vekten på fredag.

Takk :) Jo da har du sikkert gått ned noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...