Gå til innhold

Dalende motivasjon


Gondor

Anbefalte innlegg

Jeg merker at jeg gir mer blaffen denne uken mht hva jeg putter i meg og hvor mye enn forrige uke. Hvordan få motivasjonen på plass igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, Gondor skrev:

Jeg merker at jeg gir mer blaffen denne uken mht hva jeg putter i meg og hvor mye enn forrige uke. Hvordan få motivasjonen på plass igjen?

Tenk på hvor frustrert du kommer til å bli hvis du fortsetter å spise alt for mye. Hvert gram du legger på deg, vil være tungt å bli kvitt igjen. Så derfor må du ikke gi slipp på ditt ønske om sunn livsstil:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, frosken skrev:

Tenk på hvor frustrert du kommer til å bli hvis du fortsetter å spise alt for mye. Hvert gram du legger på deg, vil være tungt å bli kvitt igjen. Så derfor må du ikke gi slipp på ditt ønske om sunn livsstil:-)

Googlet litt og fant noen motivasjonsinnlegg for de som vil ned i vekt. Dessuten fant jeg frem et blad jeg kjøpte for en stund siden. Det heter Slank og har mange virkelig gode artikler. Jeg vet at jeg må forbruke flere kalorier enn det jeg får i meg for å nå mitt mål, så dagens middagsporsjon ble altfor stor. Det jeg vet er at jeg stort sett spiser sunt, men porsjonene blir for store. Særlig til middag for det er så godt. I morgen skal vi ha laks med poteter, saus og agurksalat. Jeg har allerede nå bestemt meg for hvor mye  jeg skal spise. Blir veldig stresset når jeg tenker på neste veiedag som er på fredag. Kanskje jeg ikke skal veie meg denne uke og heller passe på kostholdet resten av uken og neste uke og så veie meg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...