Gå til innhold

Ukens vekt - uke 7


Gondor

Anbefalte innlegg

Veier nå 74,2 kg, 400 g mer enn forrige fredag. Jeg er overrasket over at jeg ikke har gått opp mer. Jeg har gitt litt f. denne uken og må skjerpe meg. Mål for neste uke er å gå ned 500 g til 73,7 kg.

Hvordan går det med dere?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ligger nå og vaker mellom 77 og 78... Har ingen spesiell innsats for å gå ned for tiden, så jeg får konsentrere meg om å ikke gå opp.

Nå blir det en ukes ferie i bikini, og den skal jeg nyte 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned 3 kilo denne uken, sikker mye vann og slagg. Men jeg får fortsette den gode trenden så går det vel mer ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, påskelilje skrev:

Jeg ligger nå og vaker mellom 77 og 78... Har ingen spesiell innsats for å gå ned for tiden, så jeg får konsentrere meg om å ikke gå opp.

Nå blir det en ukes ferie i bikini, og den skal jeg nyte 😎

Å så deilig! God ferie! Nyt i fulle drag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, stjernestøv skrev:

Jeg har gått ned 3 kilo denne uken, sikker mye vann og slagg. Men jeg får fortsette den gode trenden så går det vel mer ned.

Wow! Det var mye! Hvordan har du fått til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta viser minus 2,2 kg siden forrige fredag. Lurer på om vekta viser feil, for jeg har ligget på 2100-2300 kcal hver dag. Nå viser treningsklokka at jeg har forbrent 2500-3000 kcal om dagen, men skjønner ikke helt at det kan stemme. Nå er jeg stor, men har ikke greid å trene denne uka. Nå er jeg stadig i bevegelse da, og all bevegelse teller jo. Vet også at jeg iallefall ikke har lav forbrenning.  Er fornøyd da😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Gondor skrev:

Å så deilig! God ferie! Nyt i fulle drag!

Takk 😊 Nå skal jeg pakke, lakke tåneglene og finne frem pass og solkrem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Gondor skrev:

Wow! Det var mye! Hvordan har du fått til det?

Jeg har spist lite og ofte, drukket mye lettbrus og kaffe da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...