Gå til innhold

Når de store har talt


Gjest Fastnick

Anbefalte innlegg

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spesiell dynamikk på dette forumet må jeg si. 

Anonymkode: 7ca32...a21

Det har blitt en hard kamp for å komme seg til toppen av offerhierarkiet i samfunnet vårt. 

Anonymkode: 04dd1...b4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Gargamel skrev:

På en måte liker jeg at du blir sint, men du trekker det alt for langt. Jeg synes absolutt ikke at @Trine mobber deg.

Jeg synes ikke at @Fastnick trekker det for lang. Hun må få lov til å forsvare seg når beskyldningene hagler. Jeg synes det @Trine driver med nå er personforfølgelse kamuflert som sak. 

Anonymkode: 99c96...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som bekymrer meg en del er hvor enormt personlig noen greier å ta dette forumet. Ja, jeg skjønner at en del her er syke, men det er for meg et tegn på sykdom at man får denne vannvittige avhengigheten som enkelte her får. 
 

Jeg tror man skal lete en stund etter noen som har fått mer dritt på DOL enn meg. Til dels har jeg bedt om det selv gjennom å stikke hodet fram. Men syk eller ikke syk så mener jeg at den største konsekvensen det har gitt er at jeg har tatt noen dager eller ukers pause herfra. Jeg klarer ikke å se at det er en stor katastrofe om man får litt tilbakemeldinger, være seg hets eller konstruktiv feedback.

Til deg, TS, som konstruktiv feedback. Når du har dine blandede episoder har du en mildt sagt provoserende måte å uttrykke deg på. Du framstår som en kombinasjon av spydig, uhøflig og aggressiv, og fem minutter etterpå lei deg. Ja, hvis DOL er viktig for deg tror jeg faktisk jeg ville vurdert en pause herfra under blandede episoder og heller søkt effektiv hjelp hos helsevesenet. For det er åpenbart at de feedback du får (tidvis berettiget) vil destabilisere deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes noen drar dette litt vel langt i denne tråden, tenk å bruke to dager på å diskutere dette. Hvem bryr seg om hvem som er "kongene" her inne og har det egentlig noen betydning? De fleste har nok forstått poenget nå.

Jeg mener at det ikke er riktig å alltid bruke sykdommen sin som en unnskyldning, det er greit å bruke det som unnskyldning en og annen gang. 

Endret av Fionys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har blitt en hard kamp for å komme seg til toppen av offerhierarkiet i samfunnet vårt. 

Anonymkode: 04dd1...b4a

Noen har store issues og hang ups. 

Anonymkode: 6ae9c...d76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, ISW skrev:

Det som bekymrer meg en del er hvor enormt personlig noen greier å ta dette forumet. Ja, jeg skjønner at en del her er syke, men det er for meg et tegn på sykdom at man får denne vannvittige avhengigheten som enkelte her får. 
 

Jeg tror man skal lete en stund etter noen som har fått mer dritt på DOL enn meg. Til dels har jeg bedt om det selv gjennom å stikke hodet fram. Men syk eller ikke syk så mener jeg at den største konsekvensen det har gitt er at jeg har tatt noen dager eller ukers pause herfra. Jeg klarer ikke å se at det er en stor katastrofe om man får litt tilbakemeldinger, være seg hets eller konstruktiv feedback.

Til deg, TS, som konstruktiv feedback. Når du har dine blandede episoder har du en mildt sagt provoserende måte å uttrykke deg på. Du framstår som en kombinasjon av spydig, uhøflig og aggressiv, og fem minutter etterpå lei deg. Ja, hvis DOL er viktig for deg tror jeg faktisk jeg ville vurdert en pause herfra under blandede episoder og heller søkt effektiv hjelp hos helsevesenet. For det er åpenbart at de feedback du får (tidvis berettiget) vil destabilisere deg.

Jeg tenker at du og flere av oss også har hatt episoder der vi  har vært mer følsom og vært litt i forsvar. Jeg er ikke uenig i det du skriver. Tror mange tenker det samme men er usikker om hvem som er den rette til å si ting direkte og hvordan man skal si ting. Hvordan formidle det på en måte som at det ikke oppleves som et personlig angrep osv. Det er vanskelig. Jeg er fremdeles veldig usikker på om det er riktig på et forum å være så direkte. Men kanskje det er det som må til noen ganger ?. Når men forstår at en person sliter med å forholde seg til forumet kan man også velge å roe det helt ned ? Jeg vet ikke hva som er riktig, bare lurer. 

Anonymkode: 2f8fc...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, kupton skrev:

@Fastnick Jeg opplever verken at du er vondsinnet, frekk eller krenkende. Du har løftet en helt ok problemstilling, og det er helt greit 🙂

 

Anonymkode: 2a572...f30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Fastnick skrev:

Jo, jeg tenker at du er en av de "store" innen hundehold her på forumet, for det er jo sant!

Det med å sette folk i "bås" høres forferdelig negativt ut, men det er ikke noe negativt jeg mener med det. Som jeg har vært inne på tidligere, så er det en måte å lære å bli kjent med andre på. Når du f.eks skal lære deg ulike hunderaser, må du vite at en Bichon Frise er en småhund, at den har hvit krøllete pels, at den er allergivennlig (i den forstand at den ikke røyter), osv. Da har du plassert denne hunden i "bås".

Grunnen til at jeg mest har lagt brukere på psykiatriforumet i "bås" er fordi det er der jeg mest oppholder meg. 

Nei, det er ikke alt som foregår inni et hode som man trenger å dele med alle andre, men jeg har tenkt at jeg bør gis en sjanse til å forklare meg når noen reagerer på ting jeg skriver. Jeg har sett at du flere ganger har gjort likedan. Du har forsøkt å forklare andre i mange innlegg om hvordan du tenker når du har blitt stilt til veggs f.eks på grunn av din Asperger. Hvorfor skulle det være mer interessant for alle å lese? Hvorfor er det greit at du gjør det, men ikke jeg?

 

Så dersom du og jeg var uenige om noe innen hundehold og folk hadde støttet meg fordi jeg tross alt har lang erfaring og en rekke premier å vise til, og det i tillegg var jeg som hadde rett i saken, så hadde du laget en tråd "den store har talt". Prøv å se på dette med litt objektive øyne. Hvordan hadde du reagert dersom du hadde svart noen i en post og vedkommende laget en tråd om hvor mye mer ditt svar betydde, fordi du var "en av de store" og hvor trist vedkommende hadde blitt fordi du bevisst misforsto. Sett at du selv mente du ikke misforsto bevisst. Hvordan hadde du følt det? Hadde du klart, samme hvor mye vedkommende prøvde forklare seg, å endre oppfatningen av en såpass sterk tekst som i både tittelen og hovedinnlegget ditt? Hadde det vært om meg, hadde jeg nok blitt så vrang at jeg ikke hadde sluttet å forklare deg før du hadde vist at det kanskje var litt lite gjennomtenkt og sluttet med relativt tynne forklaringer på hva du mente og hvorfor du deler folk inn i grupper.

Det er forferdelig negativt! Og i ditt første innlegg er det utvilsomt noe negativt du mener med det. Jeg setter ikke hundene i bås, jeg grupperer dem ikke etter hvor mye de kan. Vi skiller mellom svensker, nordmenn, tyskere osv. Alt ettersom hvor de kommer fra. Altså alle har en avstamming og det er det som skiller hundene fra hverandre. Joda vi deler hunderaser inn i grupper ettersom de er brukshund, selskapshund, spisshund osv. Men der driver vi jo også med selektiv avl, så det kan ikke sammenlignes med mennesker. Hunder er i loven ansett som en vare. Vi grupperer varer. Jeg håper virkelig du klarer å se at det er en forskjell der. Kan god si at mine hunder er plassert i spisshund-båsen, men jeg plasserer ikke han ene i "snart elite"-båsen, og han andre i "surrer i klasse 2"-båsen. Det er det som er virkeligheten, men virkeligheten er også at de faktisk kunne gjort det like bra i eliten.

Ja, det bør du og det har du fått. Men så fortsetter du å gruppere oss, til tross for at du vet at vi ikke liker det. Altså, om jeg står og sparker en i leggen fordi jeg tror personen ikke bryr seg om det og jeg ikke mener noe vondt med det, jeg bare liker å sparke. Så slutter jeg å sparke hvis personen sier at det er ubehagelig. Jeg prøver heller ikke forklare hvorfor jeg sparker. Det er feil, det oppleves ubehagelig, det er ikke noe for meg å forsvare, jeg må bare slutte å sparke. Nå sliter jeg veldig med hvordan i alle dager jeg skal klare å få deg til å forstå uten at du går i forsvar og kommer med "du gjør jo det samme....", "hun har sagt....", "han har gjort...." Les gjennom tråden, så ser du at det er den taktikken du velger å gå for. "Hvorfor kan ikke jeg når alle andre kan". Ikke legg ansvaret for dine ord over på andre. Om jeg hadde starter 3. verdenskrig, hadde ikke det gitt deg rett til å starte 4. verdenskrig. Og du slipper ikke unna en fartsbot ved å si "alle andre kjører for fort...." Og jeg er da virkelig ikke en mal for hva man kan og ikke kan skrive. Jeg tar ansvar for det jeg skriver, og du må ta ansvar for det du skriver. Om du skrev hovedinnlegget i affekt, si heller det. Ikke kom med forklaringer som overhode ikke passer med det du skrev.

Kan du være så snill og lese tittel og hovedinnlegget ditt en gang til? Og deretter svare på hvor og når jeg har skrevet noe som kommer i nærheten av det? Det er et par anonyme på forumet som går inn for å misforstå meg. De elsker å tolke det jeg skriver. Det jeg skriver er ikke tolkbart. Når man leser det du skriver, er man nødt til å tolke, for utover i tråden kommer det fram at du slett ikke mente det du skrev i hovedinnlegget. Ser du forskjellen? Jeg mener det jeg skriver og forsøker forklare. Skriver jeg noe dumt, klarer jeg innrømme det og akseptere at det var lite gjennomtenkt av meg. Jeg begynner ikke da å forsvare det jeg har skrevet og hevde det betyr noe annet for meg enn for alle andre. Det jeg skrev var upassende, ferdig snakket. Altså, folk vil ikke ha forklaringen din, vi vil bare at du slutter å dele med oss hvilke grupper vi er plassert i. Jeg bryr meg ikke om hvilken gruppe jeg er i, men jeg vil ikke at nye brukere skal tro vi er rangert. Og ved å dra opp dette med grupper, gjør du det vanskelig/slitsomt for de du mener er på toppen av hierakiet å svare på innlegg. Jeg hadde ikke orket å svare dersom jeg risikerte å bli fortalt min plass i rangen da.

8 timer siden, Fastnick skrev:

Først av alt så må jeg si takk for at du er så direkte og tydelig. Det er ikke lett å se sine egne feil, og ofte er de annerledes enn det man tror selv. Nå har du vist meg og fått meg til å forstå bedre hvordan adferden min kan oppfattes av andre. 

1. Jeg har en personlighetsforstyrrelse. Når jeg så mange ganger ber om unnskyldning og beklager ting, er det fordi jeg oppriktig mener at jeg må gjøre det. Jeg ser meg selv med så store feil og mangler at jeg må beklage ting. Det er overhodet ikke ment å misbruke dette, men jeg skjønner at andre kan oppfatte det sånn. Men fra å ha gått fra "Unnskyld at jeg lever" (da jeg var ung) og til der jeg er i dag, så har det vært stor framgang. 

2. Jeg vet selv at det er dumt å så mange ganger si at jeg nå skal forlate forumet. Det er ikke først og fremst pga noen her inne (selv om jeg også har sagt det hvis jeg har følt meg såret og motarbeidet av noen), men fordi jeg føler at jeg har driti meg ut. Jeg kan tenke at jeg har gått over streken og at det er best for alle at jeg drar. Og så er jeg nok en "bekreftelsessøker", og håper vel på at andre skal si at jeg ikke trenger å forlate forumet, at det er plass til meg her, og at jeg er en like velkommen bruker som alle andre, osv, selv om ikke det er hovedgrunnen.  Det har jeg begynt å tro på. Grunnen til at jeg ikke har dratt denne gangen er fordi jeg har bestemt meg for å bli værende selv om jeg har driti meg ut. Jeg har bestemt meg for å tåle å stå i ubehagelig fokus og negative tilbakemeldinger, og for å stå oppreist selv om jeg har driti meg ut og tapt ansikt. At jeg på veien får tilbakefall må det nesten regnes med. Jeg er en veldig usikker type, og veldig ambivalent til mye. Jeg har vært åpen om at jeg sliter med disse tingene. Hvis alt dette oppsummert kan kalles sykdom, så er det jo egentlig ganske ufint å kjefte eller klage på en som ikke kan noe for sin sykdom. Det blir som å ta deg fordi du har Asperger. Ikke noen vesentlig forskjell der etter min mening. 

Men takk igjen for at du har fått meg til å forstå bedre hvordan adferden min påvirker andre. Det har aldri vært i min mening eller hensikt å legge noe ansvar på dere ved å si at jeg vil forlate forumet, eller å unnskylde meg. Men det er rett og slett fordi jeg sliter med disse tingene. Jeg vet at jeg har forbedringspotensiale, og jeg skal jobbe videre med utfordringene jeg har. Jeg velger å bli værende. Og så får vi alle prøve å vise forståelse for hverandres utfordringer, og kanskje heller heie på hverandre framfor å kritisere hverandre for de utfordringene vi har.

Nå var det nesten så jeg slettet alt jeg hadde skrevet, men så måtte du skrive "Hvis alt dette oppsummert kan kalles sykdom, så er det jo egentlig ganske ufint å kjefte eller klage på en som ikke kan noe for sin sykdom. Det blir som å ta deg fordi du har Asperger. Ikke noen vesentlig forskjell der etter min mening." En ting er ihvertfall sikkert, asperger gir meg ikke rett til å være ufin mot andre. Og jeg er ikke fritatt for korreksjoner, fordi jeg har asperger. Du ga en fin forklaring på hvorfor du unnskylder alt og sier du skal forlate forumet, og det er supert at du jobber med å klare å bli selv om du føler du har driti deg ut. Jeg tror jeg skjønner hvorfor du prøver forsvare det du skrev så veldig. Men jeg er fortsatt litt frustrert over at du ikke klarer innrømme at det du skrev i hovedinnlegget overhode ikke var en nøytral gruppering fordi det er sånn du klarer skille folkene fra hverandre. Det var et innlegg fordi du var sur for noe som ble skrevet til deg i en annen tråd. Jeg forstår godt om folk ikke kjøper forklaringen din. Mulig du plasserer folk slik som du har forklart, men det var ikke det som var tilfelle i akkurat denne tråden. Man trenger ikke være rakettforsker for å forstå det 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Trine skrev:

 

Så dersom du og jeg var uenige om noe innen hundehold og folk hadde støttet meg fordi jeg tross alt har lang erfaring og en rekke premier å vise til, og det i tillegg var jeg som hadde rett i saken, så hadde du laget en tråd "den store har talt". Prøv å se på dette med litt objektive øyne. Hvordan hadde du reagert dersom du hadde svart noen i en post og vedkommende laget en tråd om hvor mye mer ditt svar betydde, fordi du var "en av de store" og hvor trist vedkommende hadde blitt fordi du bevisst misforsto. Sett at du selv mente du ikke misforsto bevisst. Hvordan hadde du følt det? Hadde du klart, samme hvor mye vedkommende prøvde forklare seg, å endre oppfatningen av en såpass sterk tekst som i både tittelen og hovedinnlegget ditt? Hadde det vært om meg, hadde jeg nok blitt så vrang at jeg ikke hadde sluttet å forklare deg før du hadde vist at det kanskje var litt lite gjennomtenkt og sluttet med relativt tynne forklaringer på hva du mente og hvorfor du deler folk inn i grupper.

Det er forferdelig negativt! Og i ditt første innlegg er det utvilsomt noe negativt du mener med det. Jeg setter ikke hundene i bås, jeg grupperer dem ikke etter hvor mye de kan. Vi skiller mellom svensker, nordmenn, tyskere osv. Alt ettersom hvor de kommer fra. Altså alle har en avstamming og det er det som skiller hundene fra hverandre. Joda vi deler hunderaser inn i grupper ettersom de er brukshund, selskapshund, spisshund osv. Men der driver vi jo også med selektiv avl, så det kan ikke sammenlignes med mennesker. Hunder er i loven ansett som en vare. Vi grupperer varer. Jeg håper virkelig du klarer å se at det er en forskjell der. Kan god si at mine hunder er plassert i spisshund-båsen, men jeg plasserer ikke han ene i "snart elite"-båsen, og han andre i "surrer i klasse 2"-båsen. Det er det som er virkeligheten, men virkeligheten er også at de faktisk kunne gjort det like bra i eliten.

Ja, det bør du og det har du fått. Men så fortsetter du å gruppere oss, til tross for at du vet at vi ikke liker det. Altså, om jeg står og sparker en i leggen fordi jeg tror personen ikke bryr seg om det og jeg ikke mener noe vondt med det, jeg bare liker å sparke. Så slutter jeg å sparke hvis personen sier at det er ubehagelig. Jeg prøver heller ikke forklare hvorfor jeg sparker. Det er feil, det oppleves ubehagelig, det er ikke noe for meg å forsvare, jeg må bare slutte å sparke. Nå sliter jeg veldig med hvordan i alle dager jeg skal klare å få deg til å forstå uten at du går i forsvar og kommer med "du gjør jo det samme....", "hun har sagt....", "han har gjort...." Les gjennom tråden, så ser du at det er den taktikken du velger å gå for. "Hvorfor kan ikke jeg når alle andre kan". Ikke legg ansvaret for dine ord over på andre. Om jeg hadde starter 3. verdenskrig, hadde ikke det gitt deg rett til å starte 4. verdenskrig. Og du slipper ikke unna en fartsbot ved å si "alle andre kjører for fort...." Og jeg er da virkelig ikke en mal for hva man kan og ikke kan skrive. Jeg tar ansvar for det jeg skriver, og du må ta ansvar for det du skriver. Om du skrev hovedinnlegget i affekt, si heller det. Ikke kom med forklaringer som overhode ikke passer med det du skrev.

Kan du være så snill og lese tittel og hovedinnlegget ditt en gang til? Og deretter svare på hvor og når jeg har skrevet noe som kommer i nærheten av det? Det er et par anonyme på forumet som går inn for å misforstå meg. De elsker å tolke det jeg skriver. Det jeg skriver er ikke tolkbart. Når man leser det du skriver, er man nødt til å tolke, for utover i tråden kommer det fram at du slett ikke mente det du skrev i hovedinnlegget. Ser du forskjellen? Jeg mener det jeg skriver og forsøker forklare. Skriver jeg noe dumt, klarer jeg innrømme det og akseptere at det var lite gjennomtenkt av meg. Jeg begynner ikke da å forsvare det jeg har skrevet og hevde det betyr noe annet for meg enn for alle andre. Det jeg skrev var upassende, ferdig snakket. Altså, folk vil ikke ha forklaringen din, vi vil bare at du slutter å dele med oss hvilke grupper vi er plassert i. Jeg bryr meg ikke om hvilken gruppe jeg er i, men jeg vil ikke at nye brukere skal tro vi er rangert. Og ved å dra opp dette med grupper, gjør du det vanskelig/slitsomt for de du mener er på toppen av hierakiet å svare på innlegg. Jeg hadde ikke orket å svare dersom jeg risikerte å bli fortalt min plass i rangen da.

Nå var det nesten så jeg slettet alt jeg hadde skrevet, men så måtte du skrive "Hvis alt dette oppsummert kan kalles sykdom, så er det jo egentlig ganske ufint å kjefte eller klage på en som ikke kan noe for sin sykdom. Det blir som å ta deg fordi du har Asperger. Ikke noen vesentlig forskjell der etter min mening." En ting er ihvertfall sikkert, asperger gir meg ikke rett til å være ufin mot andre. Og jeg er ikke fritatt for korreksjoner, fordi jeg har asperger. Du ga en fin forklaring på hvorfor du unnskylder alt og sier du skal forlate forumet, og det er supert at du jobber med å klare å bli selv om du føler du har driti deg ut. Jeg tror jeg skjønner hvorfor du prøver forsvare det du skrev så veldig. Men jeg er fortsatt litt frustrert over at du ikke klarer innrømme at det du skrev i hovedinnlegget overhode ikke var en nøytral gruppering fordi det er sånn du klarer skille folkene fra hverandre. Det var et innlegg fordi du var sur for noe som ble skrevet til deg i en annen tråd. Jeg forstår godt om folk ikke kjøper forklaringen din. Mulig du plasserer folk slik som du har forklart, men det var ikke det som var tilfelle i akkurat denne tråden. Man trenger ikke være rakettforsker for å forstå det 😅

Ta deg en bolle nå!

Anonymkode: 4535f...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trine skrev:

Nå var det nesten så jeg slettet alt jeg hadde skrevet, men så måtte du skrive "Hvis alt dette oppsummert kan kalles sykdom, så er det jo egentlig ganske ufint å kjefte eller klage på en som ikke kan noe for sin sykdom. Det blir som å ta deg fordi du har Asperger. Ikke noen vesentlig forskjell der etter min mening." En ting er ihvertfall sikkert, asperger gir meg ikke rett til å være ufin mot andre. Og jeg er ikke fritatt for korreksjoner, fordi jeg har asperger. Du ga en fin forklaring på hvorfor du unnskylder alt og sier du skal forlate forumet, og det er supert at du jobber med å klare å bli selv om du føler du har driti deg ut. Jeg tror jeg skjønner hvorfor du prøver forsvare det du skrev så veldig. Men jeg er fortsatt litt frustrert over at du ikke klarer innrømme at det du skrev i hovedinnlegget overhode ikke var en nøytral gruppering fordi det er sånn du klarer skille folkene fra hverandre. Det var et innlegg fordi du var sur for noe som ble skrevet til deg i en annen tråd. Jeg forstår godt om folk ikke kjøper forklaringen din. Mulig du plasserer folk slik som du har forklart, men det var ikke det som var tilfelle i akkurat denne tråden. Man trenger ikke være rakettforsker for å forstå det 😅

Må du virkelig fortsette med det jamset, og blander du ikke to tråder nå? 

Bli ferdig med saken er mitt råd. Legg ballen død. Det spiller ingen rolle hvem som sa hva når og i hvilken tråd og hvem som har rett. Nada å bry seg om. 

Anonymkode: 99c96...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fastnick
8 timer siden, ISW skrev:

Til deg, TS, som konstruktiv feedback. Når du har dine blandede episoder har du en mildt sagt provoserende måte å uttrykke deg på. Du framstår som en kombinasjon av spydig, uhøflig og aggressiv, og fem minutter etterpå lei deg. Ja, hvis DOL er viktig for deg tror jeg faktisk jeg ville vurdert en pause herfra under blandede episoder og heller søkt effektiv hjelp hos helsevesenet. For det er åpenbart at de feedback du får (tidvis berettiget) vil destabilisere deg.

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Bipolar_lidelse :

Blandet affektiv episodeRediger

I forbindelse med bipolar lidelse er en blandet episode en tilstand der symptomer på mani og klinisk depresjon forekommer samtidig (for eksempel agitasjon, angst, aggressivitet eller kamplyst, forvirring, utmattelse, impulsivitet, søvnløshet, irritabilitet, selvmordstanker, panikk, paranoiditet, taleflom, raske tanker, rastløshet, og raseri).

Kan nok stemme det du sier der da, ja. Skal holde meg vekk til jeg er bedre, jeg! Godt forslag! 👌

Endret av Fastnick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Fastnick skrev:

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Bipolar_lidelse :

Blandet affektiv episodeRediger

I forbindelse med bipolar lidelse er en blandet episode en tilstand der symptomer på mani og klinisk depresjon forekommer samtidig (for eksempel agitasjon, angst, aggressivitet eller kamplyst, forvirring, utmattelse, impulsivitet, søvnløshet, irritabilitet, selvmordstanker, panikk, paranoiditet, taleflom, raske tanker, rastløshet, og raseri).

Kan nok stemme det du sier der da, ja. Skal holde meg vekk til jeg er bedre, jeg! Godt forslag! 👌

Er krenkelse og fornærmelse symptomer og?

Anonymkode: 616cc...253

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fastnick
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er krenkelse og fornærmelse symptomer og?

Anonymkode: 616cc...253

Det tror jeg nesten du bør ta opp med deg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er krenkelse og fornærmelse symptomer og?

Anonymkode: 616cc...253

Krenkelse over å bli satt i bås, mener du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fastnick skrev:

Det tror jeg nesten du bør ta opp med deg selv. 

Jeg har ikke bp. Jeg spurte deg. 

Anonymkode: 616cc...253

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke bp. Jeg spurte deg. 

Anonymkode: 616cc...253

Er det virkelig mulig??? 

Anonymkode: 4535f...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.2.2020 den 10.19, Trine skrev:

 

Lurer jeg på hvilket vaskepulver som er best, tipper jeg en av de anonyme kan svare best på akkurat det. Eller kanskje påskelilje. Ihvertfall ikke ISW. Jeg innbiller meg at påskelilje har husmorsevner. Det har nok Lillemus også, men jeg tror hun er mer opptatt av å sy og gå på ski. Lurer jeg på hvordan noe skrives, bruk av tegnsetting e.l. vil jeg ha svar fra Laban.

(...)

Jeg håper ikke et svar fra en av de fire du nevner, veier tyngre enn et svar fra meg, dersom du har spørsmål om strøm eller hund, eller hvilken anorakk som er mest stormsikker.

 

Jeg har holdt meg til å kun lese denne lange tråden, men må bare smette inn to kommentarer ang det du skrev her i går, Trine:

1. Tror du har misoppfattet mine egenskaper, særlig når det gjelder husmoregenskaper 😃 Tror det er få jeg kjenner som har lavere standard altså.... (ikke at det er noe å trakte etter altså 😅) Så jeg vil egentlig heller anbefale å spørre noen andre om råd når det gjelder husarbeid!

2. Siste ord i det siste avsnittet jeg siterte, trodde jeg var "strømsikker" - siden det var du som skrev 😃😃😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ta deg en bolle nå!

Anonymkode: 4535f...3a8

 

Voksent!

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må du virkelig fortsette med det jamset, og blander du ikke to tråder nå? 

Bli ferdig med saken er mitt råd. Legg ballen død. Det spiller ingen rolle hvem som sa hva når og i hvilken tråd og hvem som har rett. Nada å bry seg om. 

Anonymkode: 99c96...1d6

 

Nei, jeg blander ikke to tråder.

Hvorfor siterer du meg på dette? På hvilken måte er jeg mer skyldig i dette enn Fastnick? Altså, hvorfor stilles det høyere krav til meg enn til henne? Hvorfor er det greit at hun fortsetter, kaller meg mobber, og på en noe utspekulert måte fratar meg muligheten til å svare henne? Hvorfor er det forskjell på hva hun og jeg får lov til på DOL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, påskelilje skrev:

Jeg har holdt meg til å kun lese denne lange tråden, men må bare smette inn to kommentarer ang det du skrev her i går, Trine:

1. Tror du har misoppfattet mine egenskaper, særlig når det gjelder husmoregenskaper 😃 Tror det er få jeg kjenner som har lavere standard altså.... (ikke at det er noe å trakte etter altså 😅) Så jeg vil egentlig heller anbefale å spørre noen andre om råd når det gjelder husarbeid!

2. Siste ord i det siste avsnittet jeg siterte, trodde jeg var "strømsikker" - siden det var du som skrev 😃😃😃

1. Faen! Og jeg som trodde det var du som bakte alle bollene som blir servert her, mens du fløy lett rundt i huset med støvkost og forkle 😂

2. 😂😂😂 strømmsikker anorakk 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...