Gå til innhold

Når de store har talt


Gjest Fastnick

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Trine skrev:

Nei, jeg blander ikke to tråder.

Hvorfor siterer du meg på dette? På hvilken måte er jeg mer skyldig i dette enn Fastnick? Altså, hvorfor stilles det høyere krav til meg enn til henne? Hvorfor er det greit at hun fortsetter, kaller meg mobber, og på en noe utspekulert måte fratar meg muligheten til å svare henne? Hvorfor er det forskjell på hva hun og jeg får lov til på DOL?

Nå må du gi deg! Hvem var det som fikk 10 liker på innlegget hvor du satte henne så grundig på plass? Det er ikke du som har problemer med populæritet på forumet for å si det slik! Jeg syntes Fastnick har fått mye mer gjennomgå enn det du har i tråen her! 

Anonymkode: 99c96...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå må du gi deg! Hvem var det som fikk 10 liker på innlegget hvor du satte henne så grundig på plass? Det er ikke du som har problemer med populæritet på forumet for å si det slik! Jeg syntes Fastnick har fått mye mer gjennomgå enn det du har i tråen her! 

Anonymkode: 99c96...1d6

At du mener jeg satte henne grundig på plass, viser at du ikke forsto en pøkk av hva jeg skrev. Og at jeg fikk 10 liker, betyr at jeg skrev noe riktig i det ene innlegget. Tipper flere av dem har ristet litt oppgitt på hodet når de har fortsatt å lese. Det er kanskje ikke vanlig, men hvis jeg trykker liker på et innlegg, er det fordi jeg liker det som ble skrevet, eller at jeg er enig i det. Det har overhode ingenting å si hvem som skrev innlegget. Er det egentlig sånn at det er feil å skrive noe som flere er enig i? Burde jeg satse mer på å skrive innlegg folk kommer til å kritisere? Jeg er ganske god på det også, har jeg merket meg. Så jeg kan prøve å dra litt mer i den retningen, om det er det som må til for at folk her skal bli behandlet likt.

Jeg har vært igjennom en god dose irettesettelser her inne. Jeg har lært mye av dem, de har ofte vært fortjent. Men det har også vært endel ufortjent. Jeg tar ikke fem øre for å si ifra om jeg mener noe er ufortjent. Hverken når det gjeldet meg eller andre. Jeg har backet opp Fastnick før, nå gjør jeg det ikke. Hvorvidt hun er populær eller ikke, har ingenting å si for mine meninger. Fastnick får langt flere svar på sine tråder enn det jeg får på mine, så man kan vel ikke akkurat si at hun sliter med popularitet. Nå er ikke jeg så jævlig opptatt av hvem som er populære og ikke, men å påstå at hun har mer "problemer" med popularitet enn meg, hører virkelig ikke noe sted hjemme.

Uansett bør ikke popularitet ha noe som helst å si når det kommer til hva man aksepterer og forventer. Om jeg så hadde vært mye mer populær enn henne, hadde det fortsatt vært helt feil å legge hele ansvaret på meg. Hvorfor skal det forventes mer av de "populære" enn de "mindre populære"?

Og hvis du vil jeg skal gi meg, får du jo bare komme med saklige svar, som det er mulig å forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Trine skrev:

1. Faen! Og jeg som trodde det var du som bakte alle bollene som blir servert her, mens du fløy lett rundt i huset med støvkost og forkle 😂

2. 😂😂😂 strømmsikker anorakk 😁

Haha 😃😅😳😮😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...