Gjest Gargamel Skrevet 17. februar 2020 Skrevet 17. februar 2020 Det gjelder bare for meg og jeg bryter dem noen ganger. Hvis andre har noen regler kunne det vært morsomt å høre. Uansett, her er de jeg kom på: 1. Ikke vær slibrig og creepy 2. Det er greit å innrømme det hvis de andre faktisk har rett. 3. Ikke bli fristet til å score billige poeng. 4. Når du har fått frem poenget ditt, så er du i mål. Hvis folk fortsatt er uenige så får de være det. 5. Skriv kort når det er mulig. 6. Ikke bruk utropstegn. 7. Ikke diskuter konspirasjonsteorier. 9. Vær forsiktig med å bringe kjepphester inn i enkeltsaker. 10. Ikke bli provosert til å ta motsatt, ekstremt standpunkt i møte med ekstremister. Man vinner ved å være moderat. 11. Ikke mist nattesøvnen av at folk på internett har dumme meninger. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 Skrevet 17. februar 2020 Jeg tenker at slik jeg vil at andre skal møte meg slik vil jeg møte andre. Anonymkode: 1533a...cfc 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.