Gå til innhold

Ukens vekt - uke 8


Gondor

Anbefalte innlegg

Jeg veier nå 73 kg og har gått ned 1,2 kg siden sist fredag. Kjempefornøyd med det! Jeg har vært ganske flink med spisingen og notert ned alt jeg har spist i løpet av dagen. Pt'en min og jeg skal gå igjennnom oversikten neste gang vi har time og da skal jeg få noen gode tips og råd. Selv gikk hun ned 30 kg på 4 måneder så det er noen som får det til! Hun har også klart å holde vekten. Hun sa at styrketrening er veldig viktig sammen med et fornuftig kosthold.

Tør jeg begynne å drømme om at jeg kommer ned på 60 tallet før sommeren? Greier jeg det skal jeg virkelig juble!

Hvordan går det med dere andre?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Gondor skrev:

Jeg veier nå 73 kg og har gått ned 1,2 kg siden sist fredag. Kjempefornøyd med det! Jeg har vært ganske flink med spisingen og notert ned alt jeg har spist i løpet av dagen. Pt'en min og jeg skal gå igjennnom oversikten neste gang vi har time og da skal jeg få noen gode tips og råd. Selv gikk hun ned 30 kg på 4 måneder så det er noen som får det til! Hun har også klart å holde vekten. Hun sa at styrketrening er veldig viktig sammen med et fornuftig kosthold.

Tør jeg begynne å drømme om at jeg kommer ned på 60 tallet før sommeren? Greier jeg det skal jeg virkelig juble!

Hvordan går det med dere andre?

 

Så flink du er :) 

Opp 1,4 kilo her, tralllala, ikke kjekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, stjernestøv skrev:

Så flink du er :) 

Opp 1,4 kilo her, tralllala, ikke kjekt. 

Nei, det føles ikke noe godt når man har gått opp. Kjenner til den. Men du går de nok ned igjen skal du se! Vi får prøve å holde motet oppe, stjernestøv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Gondor skrev:

Nei, det føles ikke noe godt når man har gått opp. Kjenner til den. Men du går de nok ned igjen skal du se! Vi får prøve å holde motet oppe, stjernestøv!

Ja det får vi, satser på å gå ned til neste fredag igjen. Men syns det er så utrolig vanskelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er det. Det er så utrolig demotiverende å gå på vekten på fredag og se at man har gått opp. Det er nesten så jeg ikke tør å veie meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...