Gå til innhold

Slave av maten!!!!!


Marye

Anbefalte innlegg

Igjen så feiler jeg og kjøper pizza til kvelds. Jeg får prøve i morgen og lage dobbel så stor porsjon av laksemiddagen så jeg ikke får sug etter sjokolade og junk food!!! Egentlig begynner jeg å gi opp. Jeg har fått 5,5 mill etter leilighetssalg, så jeg kan med god margin bestille en slankeoperasjon!!!! Alle er imot det, men jeg orker ikke være slave for maten. Jeg behøver rett og slett å snurpe inn magesekken !!!!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ingen enkel løsning å operere seg. Man må endre livsstil da også. Gjør man ikke det så vil man legge på seg igjen. 

Jeg har også hatt en spisedag i dag. Følelsene er så sterke og altoppslukende. Det går noen dager mellom hver gang da. Så jeg klarer så vidt å holde vekten nede. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Marye skrev:

Igjen så feiler jeg og kjøper pizza til kvelds. Jeg får prøve i morgen og lage dobbel så stor porsjon av laksemiddagen så jeg ikke får sug etter sjokolade og junk food!!! Egentlig begynner jeg å gi opp. Jeg har fått 5,5 mill etter leilighetssalg, så jeg kan med god margin bestille en slankeoperasjon!!!! Alle er imot det, men jeg orker ikke være slave for maten. Jeg behøver rett og slett å snurpe inn magesekken !!!!!! 

Jeg har det på samme måten for tiden, bare spiser og spiser og føler meg elendig. Pyton er det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Glitter skrev:

Det er ingen enkel løsning å operere seg. Man må endre livsstil da også. Gjør man ikke det så vil man legge på seg igjen. 

Jeg har også hatt en spisedag i dag. Følelsene er så sterke og altoppslukende. Det går noen dager mellom hver gang da. Så jeg klarer så vidt å holde vekten nede. 

Det skjønner jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg har det på samme måten for tiden, bare spiser og spiser og føler meg elendig. Pyton er det. 

Jeg har hatt en fin matdag i dag, etter mange dårlige. Så det kan fort snu, også for deg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, emilie321 skrev:

Jeg har hatt en fin matdag i dag, etter mange dårlige. Så det kan fort snu, også for deg😊

Ja det går jo an å håpe :) Begynte så fint med en banan i dag og jeg skulle være sunn, men etter middag sprakk jeg. Har gått opp masse nå jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldigvis smakte pizzaen dritt så jeg spiste Ikke opp hele. Nå er jeg sugen på burger men skal legge meg og håper litt frukt hjelper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja det går jo an å håpe :) Begynte så fint med en banan i dag og jeg skulle være sunn, men etter middag sprakk jeg. Har gått opp masse nå jeg. 

Kan egentlig bare snakke for meg selv, men tror nok at dette gjelder de fleste. Hvis jeg spiser for lite, så sprekker jeg så det suser på kvelden.  Når jeg spiser sunt + jevnt og trutt igjennom dagen, så greier jeg meg vanligvis bra (iallefall i stabile perioder) og da går jeg også ned. Legger jeg til fysisk aktivitet,  så går jeg fortere ned + at jeg som oftes føler meg bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, emilie321 skrev:

Kan egentlig bare snakke for meg selv, men tror nok at dette gjelder de fleste. Hvis jeg spiser for lite, så sprekker jeg så det suser på kvelden.  Når jeg spiser sunt + jevnt og trutt igjennom dagen, så greier jeg meg vanligvis bra (iallefall i stabile perioder) og da går jeg også ned. Legger jeg til fysisk aktivitet,  så går jeg fortere ned + at jeg som oftes føler meg bedre.

Ok. Ja det er vel noe i det,jeg tenker så negativt om meg selv for tiden. Jeg er ingenting verdt og er stygg og feit, blir jo ikke bedre av at jeg gir faen heller akkurat. Nå vil jeg ikke trene lenger heller, da er jo fokuset på den stygge kroppen min. Og jeg spiser nok for lite når jeg skal skjerpe meg, går rundt og er veldig sulten. Så bare gir jeg blanke F....Det skal ikke være lett. Misunner de tynne som kan spise hva de vil uten å legge på seg, min sønn er en av dem. Han spiser og spiser og er like tynn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Glitter skrev:

Det er ingen enkel løsning å operere seg. Man må endre livsstil da også. Gjør man ikke det så vil man legge på seg igjen. 

Jeg har også hatt en spisedag i dag. Følelsene er så sterke og altoppslukende. Det går noen dager mellom hver gang da. Så jeg klarer så vidt å holde vekten nede. 

Har du bmi på over 30 da?

Anonymkode: 97b5e...974

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du bmi på over 30 da?

Anonymkode: 97b5e...974

Nei jeg har BMI på ca 20,5. Hvordan det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Nå vil jeg ikke trene lenger heller, da er jo fokuset på den stygge kroppen min.

Tenk på trening som et tiltak for bedre form og helse. Fokuset er på hvordan kroppen fungerer, ikke hvordan den ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, laban skrev:

Tenk på trening som et tiltak for bedre form og helse. Fokuset er på hvordan kroppen fungerer, ikke hvordan den ser ut.

Det er store speil der,men kan jo la være å se i de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...