kupton Skrevet 26. februar 2020 Skrevet 26. februar 2020 Er det noen som har lest denne boken? Kan den anbefales som selvhjelpsbok? 0 Siter
Bladgrønt Skrevet 27. februar 2020 Skrevet 27. februar 2020 Jeg har ikke lest boka, men i mentaliserings gruppa som jeg gikk i anbefalte psykiaterne den. Personlig hadde jeg stort utbytte av å lære å mentalisere. Jeg vil si at det har like god effekt som både kognitiv terapi og psykoterapi behandlet hver for seg. 1 Siter
Eva Sofie Skrevet 27. februar 2020 Skrevet 27. februar 2020 10 timer siden, kupton skrev: Er det noen som har lest denne boken? Kan den anbefales som selvhjelpsbok? Takk for lesetips Den står på listen over bøker som skal leses 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 Skrevet 27. februar 2020 Jeg har heller ikke lest boken, men jeg har hatt et fantastisk godt utbytte av mentalisering. Så takk for tips, den skal jeg kjøpe. Anonymkode: 7cbd1...3ab 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.