Gå til innhold

Flyr de kongelige og statsministeren kollektivt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har liksom ikke hørt om privatfly for disse. 

Leste nettopp at kongeparet skal til Jordan, og begynte å lure på om de flyr sammen med andre "dødelige".

Anonymkode: cd29b...b7b

https://www.nettavisen.no/nyheter/erna-solberg-har-brukt-snaut-12-millioner-pa-privatfly/3423589368.html

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/WLlJwK/sonja-og-martha-reiser-med-privatfly

https://www.nrk.no/trondelag/fly-for-kongehuset-og-regjeringen-1.130291

Anonymkode: acbc5...628

AnonymBruker

De flyr av og til med vanlige fly, og da har de hele first class til seg og sin stab.  I tillegg søker de om ekstra bagasje som ikke alltid er beleilig for flyselskapene.  Tror de flyr mer nå med rutefly enn før.

Anonymkode: 3c008...da9

AnonymBruker
11 minutter siden, Xtra skrev:

Mener å ha lest at de kongenlige pleier å reise med SAS.

De velger sikkert heller SAS enn Norwegian.  Det finnes ikke first class i flyene hos Norwegian.  De flyr utenlands med andre selskaper også.

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De velger sikkert heller SAS enn Norwegian.  Det finnes ikke first class i flyene hos Norwegian.  De flyr utenlands med andre selskaper også.

Det finnes ikke første klasse på SAS heller. Men det finnes jo business class eller SAS plus, og denne kan skilles fra resten med gardin. Norwegian Premium finnes vel bare på lange strekninger.

Annonse

AnonymBruker
3 minutter siden, Xtra skrev:

Det finnes ikke første klasse på SAS heller. Men det finnes jo business class eller SAS plus, og denne kan skilles fra resten med gardin. Norwegian Premium finnes vel bare på lange strekninger.

Om det heter business class eller første klasse har vel ikke så mye å si.  Jeg har aldri flydd sammen med noen kongelige og regner ikke med å gjøre det i fremtiden heller.  Det er på tide å avskaffe monarkiet og dermed kongelige engler og sjamaner.

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om det heter business class eller første klasse har vel ikke så mye å si.  Jeg har aldri flydd sammen med noen kongelige og regner ikke med å gjøre det i fremtiden heller.  Det er på tide å avskaffe monarkiet og dermed kongelige engler og sjamaner.

Ja, la oss få en Trump i stedet :D 

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, de gjør en kjempejobb.

Anonymkode: 67c66...393

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, de gjør en kjempejobb.

Anonymkode: 67c66...393

Jeg vet godt at dagens kongelige i Norge er godt likt, men det er ikke et argument for å beholde så steingammelt system fra den tiden man trodde at kongen og gud var kompiser.

Annonse

AnonymBruker
10 minutter siden, Xtra skrev:

Jeg ser i hvertfall ingen fullgode alternativer. Jeg synes det er en stor fordel at kongen ikke trenger å posisjonere seg for neste valg.

Det er umulig å nekte for at det at en familie skal være opp på en piedestall og arve den plassen videre i generasjoner er gammeldags og stammer fra gamle dager.  Utenom det har jeg ikke noe imot dem personlig.

AnonymBruker
36 minutter siden, laban skrev:

Jeg ønsker meg republikk etter islandsk modell. Og jeg stemmer gjerne på Haakon Magnus hvis han stiller til valg.

Den modellen er mangfoldig billigere enn et kongehus.  Kronprins Haakon kan gjerne bli den første presidenten, men hans etterkommere bør ikke komme etter han.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...