Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor går du slik i forsvar? Fordi du selv « hamstrer»? 😊. Jeg har ikke noe imot at folk beskytter seg og er lyr. Poenget er at noen ikke får noe fordi andre har mye. At feks en kan sitte på ti esker med paracet uten å være syk mens naboen har syke barn uten å ha fått tak i paracet.    

Anonymkode: 370ee...f09

Jeg har ingen som kan handle for meg om jeg blir isolert, så jeg har jo valget mellom å hamstre, eller å dra på butikken og smitte andre når jeg skulle vært på isolat

Dere får velge hva dere foretrekker ;) 

Jeg kommer ikke til å bli smittet uansett, har aldri fått influensa engang, så jeg tar det helt med ro (nei har ikke hamstret), men jeg har autisme og blir frustrert når myndigheter gir uforståelige råd og veiledning til befolkningen så en er i mørket og ikke skjønner noen ting.

Hva er planen, å be mediene be folk "ikke hamstre" er ingen plan, og folk hamstrer ikke engang, enda, så mediene får komme med bedre informasjon, hva om de for 1 måned siden ba folk handle inn det en trenger dersom det blir en krisesituasjon , isteden for i dag si "ikke hamstre", mediene dysset ned faren i en måned, en måned hvor alle som ville kunne fylt opp huset med all antibac i verden, så en har det om det trengs, jeg skrev om det på DOL også, å gi folk tid til å foreberede seg, er bedre enn å dysse det ned og så vente til epidemien er her og fortelle folk "ikke hamstre", synes jeg, men som sagt, sikkert autismen min bare, samme kan det være

God natt

Anonymkode: 1612b...90b

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/453582-corona/page/2/#findComment-3959344
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen som kan handle for meg om jeg blir isolert, så jeg har jo valget mellom å hamstre, eller å dra på butikken og smitte andre når jeg skulle vært på isolat

Dere får velge hva dere foretrekker ;) 

Jeg kommer ikke til å bli smittet uansett, har aldri fått influensa engang, så jeg tar det helt med ro (nei har ikke hamstret), men jeg har autisme og blir frustrert når myndigheter gir uforståelige råd og veiledning til befolkningen så en er i mørket og ikke skjønner noen ting.

Hva er planen, å be mediene be folk "ikke hamstre" er ingen plan, og folk hamstrer ikke engang, enda, så mediene får komme med bedre informasjon, hva om de for 1 måned siden ba folk handle inn det en trenger dersom det blir en krisesituasjon , isteden for i dag si "ikke hamstre", mediene dysset ned faren i en måned, en måned hvor alle som ville kunne fylt opp huset med all antibac i verden, så en har det om det trengs, jeg skrev om det på DOL også, å gi folk tid til å foreberede seg, er bedre enn å dysse det ned og så vente til epidemien er her og fortelle folk "ikke hamstre", synes jeg, men som sagt, sikkert autismen min bare, samme kan det være

God natt

Anonymkode: 1612b...90b

Jeg syns det er et nyttig tema og viktig å bevisstgjøre folk. Det er mye som er greit å ha på lager uten at det går utover noen. Jeg er for at man har begrensninger på hvor mye man kan kjøpe av viktige ting  slik at alle får mulighet til å beskytte seg. 

Anonymkode: 370ee...f09

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/453582-corona/page/2/#findComment-3959347
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...