Gå til innhold

Ukas trening, uke 9


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Kunne vært bedre, men har da gjort noe. 

2 dager på treningsstudioet. Tredemølle og styrke.

lørdag: 6,5 km gåtur 

Søndag 6 km gåtur.

På hjemmebane: De 9 etasjene ble tatt bare et par ganger, men har gjort step-up på krakk, manualer og planken hver kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her kunne det også vært bedre, men er faktisk fornøyd med det jeg har fått til. Har fortsatt vært i overspising modus,  så det at jeg har fått trent 2 ganger er veldig bra. Vanligvis så greier jeg ikke å trene i de periodene.  Har begynt på vannaerobikk på mandagene (1 time) og var på treningsenteret på torsdagen (1time og 45 min)

Vannaerobikk var gøy og hardt. Kan jo ta det så hardt en vil, men jeg kjente godt at jeg hadde trent. Etter torsdagens økt så var jeg ganske støl. Godt å kjenne at jeg er i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
På 9.3.2020 den 8.51, påskelilje skrev:

Rant slalåm noen timer lørdag og søndag forrige helg.

Det var meningen jeg skulle på slalom om noen uker, men det blir nok neste år....Det er 3 år siden sist, så jeg lurer på hvor dårlig jeg blir etter enda et års pause.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Akkurat nå, Gargamel skrev:

Det var meningen jeg skulle på slalom om noen uker, men det blir nok neste år....Det er 3 år siden sist, så jeg lurer på hvor dårlig jeg blir etter enda et års pause.

Det går sikkert bra 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
På 12.3.2020 den 17.54, Gargamel skrev:

Det var meningen jeg skulle på slalom om noen uker, men det blir nok neste år....Det er 3 år siden sist, så jeg lurer på hvor dårlig jeg blir etter enda et års pause.

Etter et par turer , skjønner du ikke hvorfor du tenkte slik, tror jeg. Bare å kaste seg ut i det.

Jeg er nervøs hvert år jeg. Spesielt i år varvBegynner jeg nervørs før jeg tok heisen opp. Begynner jo å komme litt opp i åra. 

Etter første turen, skjønte jeg ikke hvorfor jeg grudde meg sånn. Det begynner å bli litt mer kjerringkjøring på meg da og jeg holder meg unna sorte bakker nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.3.2020 den 17.54, Gargamel skrev:

Det var meningen jeg skulle på slalom om noen uker, men det blir nok neste år....Det er 3 år siden sist, så jeg lurer på hvor dårlig jeg blir etter enda et års pause.

 

På 12.3.2020 den 17.55, påskelilje skrev:

Det går sikkert bra 😀

 

1 time siden, Nicklusheletida skrev:

Etter et par turer , skjønner du ikke hvorfor du tenkte slik, tror jeg. Bare å kaste seg ut i det.

Jeg er nervøs hvert år jeg. Spesielt i år varvBegynner jeg nervørs før jeg tok heisen opp. Begynner jo å komme litt opp i åra. 

Etter første turen, skjønte jeg ikke hvorfor jeg grudde meg sånn. Det begynner å bli litt mer kjerringkjøring på meg da og jeg holder meg unna sorte bakker nå. 

I all elendighet som skjer om dagen... så slipper i hvert fall jeg mas om å dra på fjellet og bli tvunget til å kjøpe meg større klær,  presse leggen ned i slalomstøvler og justere opp vekten på skiene... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
2 timer siden, cilie skrev:

 

 

I all elendighet som skjer om dagen... så slipper i hvert fall jeg mas om å dra på fjellet og bli tvunget til å kjøpe meg større klær,  presse leggen ned i slalomstøvler og justere opp vekten på skiene... 

Kjenner igjen følelsen ved det du nevner om slalomstøvlene 😀 Det er noe herk og like befriende å få dem av hver gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Kjenner igjen følelsen ved det du nevner om slalomstøvlene 😀 Det er noe herk og like befriende å få dem av hver gang. 

Ja, enig. Kan du tenke deg noe verre enn å gå i slalomstøvler med skia på skuldra. Ski in ski out bør starte der de tas på... 

Etter å ha havnet feil i altfor bratt bakke og blitt kjørt rett ned i en slakk bakke - i kombinasjon m ovenfornevnte problemstilling - er jeg ute av bakken på ubestemt tid - uavhengig av Corona også egentlig. Jo eldre jeg blir, desto mer pinglete blir jeg visst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...