Gå til innhold

Ukens vekt - uke 10


Gondor

Anbefalte innlegg

Hei dere! Hvordan går det? Jeg har gått ned 400 g denne uken. Nå veier jeg 72,8 kg. Jeg har ligget og vaket rundt 73 kg i ukevis så egentlig er det ikke særlig til vektnedgang. På tirsdag skal jeg få noen tips om kosthold av pt'en min. Det positive denne uken er at jeg har klart å redusere mengden på middagsmaten uten at det har gjort meg noe. Den eneste dagen jeg har virkelig skjeiet ut var i går. Da var det ikke måte på hva jeg stappet i meg. Jeg har gått tur hver dag denne uken og det er bra. Målet er å ha kommet på 60-tallet innen juli. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
14 minutter siden, Gondor skrev:

Hei dere! Hvordan går det? Jeg har gått ned 400 g denne uken. Nå veier jeg 72,8 kg. Jeg har ligget og vaket rundt 73 kg i ukevis så egentlig er det ikke særlig til vektnedgang. På tirsdag skal jeg få noen tips om kosthold av pt'en min. Det positive denne uken er at jeg har klart å redusere mengden på middagsmaten uten at det har gjort meg noe. Den eneste dagen jeg har virkelig skjeiet ut var i går. Da var det ikke måte på hva jeg stappet i meg. Jeg har gått tur hver dag denne uken og det er bra. Målet er å ha kommet på 60-tallet innen juli. 

Du er flink! 

Jeg har gått ned 2,3 kilo denne uken så jeg er på nittitallet igjen,angrer på at jeg bare stappet i meg masse så jeg gikk opp i kilo igjen.Men nå er jeg på nippet av å sprekke igjen, det ligger sjokoklem i skuffen som mannen kjøpte. Det er noe av det beste jeg vet. 

Jeg klarte ikke dy meg :( 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veide 59,3 kg. Så har gått ned i vekt etter jeg begynte på ny medisin. Må kanskje passe meg litt nå da BMI nå er 19,5 (den nye og mer korrekte måten å regne BMI. Den "gamle" metoden er vel rundt 19,7). Med muskelmassen i tillegg så har jeg nok for lav fettprosent. Men jeg er ikke motivert for å stoppe vektnedgangen. Blir mast på av familie, venner og helsevesenet om å spise mer for å ha mer energi til å jobbe med meg selv mentalt, men jeg føler de overdriver da jeg tross alt fortsatt er innenfor normalvekt. Jeg har nok mistet menstruasjonen da hvis jeg ikke hadde gått på p-stav. Det har jeg gjort ved 62 kg tidligere. Så jeg dras mellom å tenke at nå må jeg skjerpe meg for jeg har en usunn vekt til min kropp, og mellom at jeg fint kan gå ned til 55 kg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Jeg har tatt meg sjøl i nakken siden jeg kom fra ferie forrige onsdag, så nå er jeg på vei til "normalen " (dog likevel alt for mye 🤪🙃) etter utskeielsene i vinterferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, stjernestøv skrev:

Du er flink! 

Jeg har gått ned 2,3 kilo denne uken så jeg er på nittitallet igjen,angrer på at jeg bare stappet i meg masse så jeg gikk opp i kilo igjen.Men nå er jeg på nippet av å sprekke igjen, det ligger sjokoklem i skuffen som mannen kjøpte. Det er noe av det beste jeg vet. 

Jeg klarte ikke dy meg :( 

Utrolig å gå ned så mye! Hvordan fikk du til det? Håper du ikke spiser for mange sjokoklem da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, påskelilje skrev:

Jeg har tatt meg sjøl i nakken siden jeg kom fra ferie forrige onsdag, så nå er jeg på vei til "normalen " (dog likevel alt for mye 🤪🙃) etter utskeielsene i vinterferien.

Jeg heier på deg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
13 timer siden, Gondor skrev:

Utrolig å gå ned så mye! Hvordan fikk du til det? Håper du ikke spiser for mange sjokoklem da!

Jeg spiser lite og ofte jeg når jeg går ned,spiste to sjokoklem + mer. Skal skjerpe meg igjen nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, stjernestøv skrev:

Jeg spiser lite og ofte jeg når jeg går ned,spiste to sjokoklem + mer. Skal skjerpe meg igjen nå. 

Litt på siden, men jeg ble forvirret av brukernavnet ditt i kombinasjon med nytt bilde, men det er vel deg antar jeg. :)

En liten utskeielse her og der er ikke det som utgjør den store forskjellen. :) Jeg spiste potetgull i dag, men det er nok borte allerede i løpet av mandag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Glitter skrev:

Litt på siden, men jeg ble forvirret av brukernavnet ditt i kombinasjon med nytt bilde, men det er vel deg antar jeg. :)

En liten utskeielse her og der er ikke det som utgjør den store forskjellen. :) Jeg spiste potetgull i dag, men det er nok borte allerede i løpet av mandag. 

Det er nok meg, det er et pleiadebarn :) 

Sprakk i dag og jeg så jadda :D Nei,men skal ta meg sammen fra i morgen og da blir det ikke mer utskjeielser,har dongeri bukser jeg gjerne vil komme i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...