Gå til innhold

Kjenner at jeg er på tur til å få et angstanfall

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kjenner at jeg er på tur til å få et angstanfall. Skal på jobb i morgen tidlig,  har dere har tips til hvordan jeg kan roe kroppen ned? 

Må stå tidlig opp i morgen og det at jeg er så urolig stresser meg veldig. Vil bare sove, men får det ikke til. 

Anonymkode: 60747...5d5

Fortsetter under...

Når jeg ikke får sove tenker jeg: 

«jeg får i hvertall ikke sove om jeg stresser for å sovne. Får jeg ikke sove en natt er det ingen krise. Det viktigste er at jeg ligger i sengen og hviler kroppen slik at den tåler en dag på jobb uten søvn». Ofte har det ført til at jeg sovner likevel. 

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet du i det hele tatt hva et angstanfall er? Det er et anfall som går over. Du kan fint gå på jobb i morgen hvis du har et angstanfall i kveld. 

Anonymkode: 5e02d...045

Jeg vet hva angstanfall er, det værste anfallet jeg har hatt varte i 6 timer og da sier det seg selv at jeg blir veldig sliten i kroppen av det. Derfor stresser jeg, er ikke søvnen som er problemet, men at jeg blir så fysisk sliten av det at det går utover livet mitt. 

Anonymkode: 60747...5d5

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...