Gå til innhold

Ukas trening - uke 10


påskelilje

Anbefalte innlegg

påskelilje

Nå vil jeg ta meg sjøl i nakken og få lutt bedre hverdagsvaner mht trening!

Forrige uke gikk i ett som vanlig, uten noe tid avsatt til trening,  men vi hadde en knallfin skitur på lørdag på ca 11 km 😊❄ Deilig! Kjente at her er det både muskler og kondis som bør trenes 😊

Jeg skal få til en treningsøkt i dag, fredag og søndag denne uka. Lover....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk til to økter denne uka. Mandag var det vannaerobikk i 1 time og torsdagen ble det 1 1/2 time på treningssenteret. 

Vannaerobikken var skikkelig gøy og timen gikk utrolig fort. Dette skal jeg iallefall fortsette med. På treningssenteret gikk det bare brukbart, for kroppen var ikke helt villig. Syklet 9 km på 23 min, men håper jeg får ned tiden på den distansen. Merker jo at jeg er i dårlig form og spesielt gå formen. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg er litt mer fornøyd nå. En skikkelig topptur pluss annen skitur i helgen. I tillegg fikk jeg trent styrke en dag, Jeg merker at kondisen er lang, langt unna nivået den var i høst. Jeg pleier å ha bedre kondis enn kona, men nå var det likt og knapt nok det. Hun har vært flinkere til å komme seg på trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt helsemessige greier og ikke fått lov til å trene, men fikk da ei økt i går i det minste. Løpetur. 

Nå er jeg i gang igjen så satser på ei bedre uke, men jeg har ungene i morgen og reiser utrolig nok til Trondheim på fredag. Blir minimum 3 økter da, men håper på 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Jeg klarte første delmål - med en treningsøkt i går! Juhuuu ! Hadde en knallhard styrketreningsøkt i stua med 15-åringen som streng trener! 

😀😀😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan endelig melde meg på igjen! Forrige uke trente jeg på treningssenter 2 ganger. Dessuten har jeg gått en del turer. De er ikke lange, men jeg er fornøyd allikevel for jeg får beveg kroppen og puster og peser som en valross. Nå er jeg godt i gang denne uken også. Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...