XbellaX Skrevet 13. mars 2020 Skrevet 13. mars 2020 stjernestøv skrev (På 13.3.2020 den 18.35): Ja det skal jeg gjøre,vet ikke helt hva jeg skal si. Er litt satt ut av hele sistuasjonen, ber hver kveld om healing fra pleiadene, englene mine og hjelperene mine. Håper de redder meg. Ekspander Husk at du også har dåll, vi er et lite samfunn her inne. Hverdagen er blitt uforutsigbar og urolig for oss alle, men vi skal sannelig komme oss gjennom denne situasjonen også. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 13. mars 2020 Skrevet 13. mars 2020 AnonymBruker skrev (På 13.3.2020 den 18.37): Om ikke du er i risikosonen så er det vel bedre at du ber for de som faktisk kan bli veldig syke av dette. Anonymkode: 59846...30d Ekspander Jo jeg ber for dem også såklart, det er en selvfølge hver kveld ❤️ Bare føler meg dårlig i lungene, men er jeg det eller er det noe jeg innbiller meg? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. mars 2020 Skrevet 13. mars 2020 XbellaX skrev (På 13.3.2020 den 18.37): Husk at du også har dåll, vi er et lite samfunn her inne. Hverdagen er blitt uforutsigbar og urolig for oss alle, men vi skal sannelig komme oss gjennom denne situasjonen også. Ekspander Ja håper vi kommer oss gjennom det alle sammen ❤️ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.