Gå til innhold

Ukens vekt - uke 11


Gondor

Anbefalte innlegg

Jeg har gått ned 1,1 kg og veier nå 71,7 kg. Hurra! Jeg visste jeg hadde gått ned for jeg har virkelig gjort en innsats denne uken. Nå i disse Coronatider, hvor alt er ramme alvor, tenkte jeg at det kanskje ikke var riktig å starte denne tråden. Det er jo viktigere nå at vi holder oss friske enn hvor mye vi veier. Men jeg hoppet på vekten allikevel og ble så glad at jeg bestemte meg for å publisere. Håper det går bra med dere! Gjør dagen god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

påskelilje

Jeg har gått ned en kilo den siste uka, og er heldigvis tilbake der jeg var før vinterferien.

Nå skal jeg ha hjemmekontor fremover, og det blir nok en utfordring å sitte 2 meter fra kjøleskapet i 7,5 time hver dag.... 😮😮😮 Men får øve meg i selvdisiplin!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, påskelilje skrev:

Jeg har gått ned en kilo den siste uka, og er heldigvis tilbake der jeg var før vinterferien.

Nå skal jeg ha hjemmekontor fremover, og det blir nok en utfordring å sitte 2 meter fra kjøleskapet i 7,5 time hver dag.... 😮😮😮 Men får øve meg i selvdisiplin!!!

*hehe* Jeg har tenkt å prøve å bruke situasjonen til å rasjonere maten i heimen litt - det har jeg bare godt av! Tenke på at den skal vare en god stund og få brukt opp diverse som har ligget en stund. Nei, vi pleier ikke å kjøpe mat som blir liggende, men gubben får en "kolonialkasse" fra jobben til jul hvert år og der er det mye rart oppi... Siden den ikke kan inneholde ting som må stå kjølig så er det mye posemat av forskjellig slag, må vel bake noen posekaker nå tror jeg. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
54 minutter siden, Lillemus skrev:

*hehe* Jeg har tenkt å prøve å bruke situasjonen til å rasjonere maten i heimen litt - det har jeg bare godt av! Tenke på at den skal vare en god stund og få brukt opp diverse som har ligget en stund. Nei, vi pleier ikke å kjøpe mat som blir liggende, men gubben får en "kolonialkasse" fra jobben til jul hvert år og der er det mye rart oppi... Siden den ikke kan inneholde ting som må stå kjølig så er det mye posemat av forskjellig slag, må vel bake noen posekaker nå tror jeg. :) 

15-åringen prioriterte baking av eplepai fremfor lekser... og den smakte kjempegodt... 🙃🙄😮😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Jeg gikk ned litt over to kilo denne uken, men vekta stod stille i tre dager :( Da blir jeg oppgitt og gir faen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...