Gå til innhold

Ukas trening - uke 10


påskelilje

Anbefalte innlegg

påskelilje

Endelig kom jeg i gang med litt trening!

Mandag: Dattera satte opp styrketreningsprogram til meg - knallhardt! Streng trener 😀

Torsdag: Rask tur i skogen, 45 min + 30 min styrketrening om kvelden

Lørdag: 2-3 timer tungt arbeid med ved + tur i skogen

Søndag: Rydding i kottet i et par timer. Mest psykologisk velvære over endelig å ha kommet i gang, men mye bøying og kryping og løfting og! Fant unevnelige gamme ting.... 😮😮😮

Skulle ha en økt styrketrening og i dag,  men har vært så tungpusten og tufs i ettermiddag/kveld, så jeg dropper det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Jeg fikk en grei uke, med både en 10km skitur og en 5km joggetur i helgen pluss to styrkeøkter. Jeg har tung kropp og tok flere pauser på den korte joggeturen, men ikke tung pust heldigvis. Jeg orker ikke presse meg opp alle bakker når jeg ikke er i toppform. Får heller øke det gradvis når det blir bart. Det er tungt å jogge i snø. (Kanskje man skulle hatt "snowjogs"? )

Må prøve å trene styrke hjemme nå da. Så seint som onsdag var det helt naturlig å trene på treningssenter, så lenge man var litt nøye med hygiene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
3 timer siden, Gargamel skrev:

Må prøve å trene styrke hjemme nå da. Så seint som onsdag var det helt naturlig å trene på treningssenter, så lenge man var litt nøye med hygiene. 

Ja, utrolig hvor fort det har gått! Tirsdag spilte den ene dattera håndballkamp (det ble sesongens siste) og jeg på kor, onsdag var den andre dattera på treningssenter, torsdag fikk hun yngste gjennomført mørkekjøringskurs (dagen etter ble trafikkskolene stengt), vi voksne hadde vanlige møter t.o.m. onsdag. 

Nå er alle hjemme, og vi er glade for tekniske løsninger som stort sett funker, stort hus som vi kan fordele oss i og bevege oss i, hage der vi kan nyte luft og sol selv om vi er hjemme 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...