AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 Del Skrevet 18. mars 2020 Hjelp. Er hjemme med babyen min i ulønnet permisjon og skal tilbake i jobb om to uker. Er helsefagarbeider. Nå kom jeg derimot plutselig på at jeg I utgangspunktet ikke har rettigheter etter ulønnet permisjon før jeg har jobbet i 4 uker. Og smittefaren i dette yrket er jo stor nå😣 Noen som vet om de forandrer de strenge reglene rundt ulønnet permisjon og sykemelding her hos Nav i disse tider? Ville føltes ganske urettferdig om jeg i tillegg til å ofte helsa mi for for å gå på jobb nå i disse dager, i tillegg kan ende opp med å da bli smittet og uten å få sykepenger fordi jeg har hatt ulønnet permisjon😓 Jeg har hatt 5 måneder uten lønn pga permsjon og har ikke råd til en eneste uke til😓 Håper noen kan gi meg positive svar her.. Men svar kun om dere er nokså sikre! Anonymkode: eb59a...b5b 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/453886-helsearbeider-i-ul%C3%B8nnet-permisjon-ingen-rettigheter-ved-sykdom%F0%9F%99%88/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.