Thanxine Skrevet 19. mars 2020 Del Skrevet 19. mars 2020 (endret) Hei. Jeg har de siste 2 ukene hatt en konstant følelse av sommerfugler i magen, som et sug, dette fyller seg også opp i brystet og utover hele overkroppen, som kriblinger eller angstfølelse. Jeg er urolig i beina mine og innvendig, klarer ikke å sitte for lenge i ro, en rastløshet. For en uke siden begynte jeg å få en kåthets følelse som ikke går over. Jeg har vært opp og ned i humøret, gråter mye og er irritabel mens andre dager er det ikke slik. Jeg har gått på p sprøyten i 12 år uten opphold, så i oktober bestemte jeg meg for å ta en pause. Har ventet på menstruasjonen, men den har ikke kommet enda. I går hadde jeg sinnsyk hodepine, samt smerter i underlivet og en murrende følelse i skjeden, samt et press. Jeg svettet som en gris i natt og våknet med hodepine. Jeg har også hatt en enorm lyst på snop i det siste, noe jeg aldri har lengre. Jeg leverte en urinprøve til legen, mistenkte urinveisinfeksjon, men den var negativ, men det viste derimot blod i urinen. Kan dette være PMS? Har aldri opplevd det slik før, det med sommerfuglene i magen og angstfølelsen har jeg heller aldri opplevd på den måten. Når sant skal sies så sliter jeg med helse angst, men det pleier alikevel ikke å opptre på den måten. Hilsen fortvilet jente 36 Endret 19. mars 2020 av Thanxine 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/453890-pms/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.