Gå til innhold

Ukas trening uke 12


påskelilje

Anbefalte innlegg

påskelilje

Bare litt tungpustenhet henger igjen nå etter sykeuka mi, så det er deilig!

Dagene går litt i ett her 😄 men jeg tror jeg har gjort omtrent dette:

Tirsdag: en times gå-møte i skogen med sjefen + skogstur om kvelden med familien. 

Onsdag: befarimg med jobben i ulendt terreng et par timer. Deilig å være ute!

Torsdag: 30 min styrketrening med 2 av "ungene " - har vært SÅ lemster etterpå!

Lørdag: Bøying og lett løfting i noen timer da vi snekret 

Søndag: en liten times rolig rusletur i skogen + halvannen times ordentlig gåtur i skogen om ettermiddagen + 30 mim styrketrening nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Jeg tror ikke jeg blir i dårligere form av dette.

Litt mindre ski og jogging, men får prøvd mye annet med kona. "Heat" Styrketrening, Tabata og yoga via nettet.

En 6km joggetur ble det. Det fungerer greit bare man tar litt ukurante tidspunkt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
1 time siden, cilie skrev:

Null... Våkner med hodepine og kvalme hver morgen og mister gnisten utover dagen. Prøver igjen...

Du vil ikke plutselig få mer gnist og selvdisiplin i morgen, så hvis du mener at du skal trene så gjør det i dag. Det er utrolig fort overstått. Velg en av disse eller noe annet:

https://3t.no/hjemmetrening/hiit/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
3 timer siden, Gargamel skrev:

Du vil ikke plutselig få mer gnist og selvdisiplin i morgen, så hvis du mener at du skal trene så gjør det i dag. Det er utrolig fort overstått. Velg en av disse eller noe annet:

https://3t.no/hjemmetrening/hiit/

 

Kikket litt på dette:-) Skal prøves ut! Gøy med litt forskjellige opplegg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
5 timer siden, cilie skrev:

Null... Våkner med hodepine og kvalme hver morgen og mister gnisten utover dagen. Prøver igjen...

Med hodepine og kvalme hver morgen er du jo syk. Da skal du ikke trene. Har du vært i kontakt med legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært forkjølet(?) i to uker og har i tillegg vondt i kneet, og med stengte treningssentre og karantene oppå det hele blir det ganske dårlig med ordentlig trening.

 

Men har gått noen gode turer og forsøker å få til litt yoga hjemme hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Gargamel skrev:

Du vil ikke plutselig få mer gnist og selvdisiplin i morgen, så hvis du mener at du skal trene så gjør det i dag. Det er utrolig fort overstått. Velg en av disse eller noe annet:

https://3t.no/hjemmetrening/hiit/

 

Da du skrev dette, var jeg i gang med trening med mitt nyinnkjøpte utstyr og Funkygine og YouTube på😅 Rakk ikke så mye før digitalt møte... men merket i hvert fall at styrke med vekter el egen vekt, er tungt😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, påskelilje skrev:

Med hodepine og kvalme hver morgen er du jo syk. Da skal du ikke trene. Har du vært i kontakt med legen?

Ja, sliter som vanlig med det ene og det andre og skal/har tatt noe prøver. Går seg imidlertid til utover morgenen. Glad for hjemmekontor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
9 minutter siden, cilie skrev:

Da du skrev dette, var jeg i gang med trening med mitt nyinnkjøpte utstyr og Funkygine og YouTube på😅 Rakk ikke så mye før digitalt møte... men merket i hvert fall at styrke med vekter el egen vekt, er tungt😬

Ja, grufullt tungt med egen vekt 😮 Jeg tar noen øvelser vi kaller gyngeplanke og sidehev - og det er SÅ tungt!

Så flink du var som trente FØR møte i dag 🙂

Endret av påskelilje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Forrige uke ble elendig. Mistet helt motivasjonen, men nå har jeg bestemt meg for å ta meg sammen, så vi kom akkurat inn etter en rask gåtur på 7,3 km. Etterpå løp vi 9 etasjer opp i steden for å ta heisen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...