Gå til innhold

Ukas trening, uke 13.


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Raske gåturer :

Mandag : 7.30 km

tirsdag : 5.30 km

onsdag : 4,2 km

torsdag : Ingen tur 

fredag : 12, 5 km 

lørdag : 4, 7 km

søndag : 9,15 km

Hjemmetrening utenom dette : Lette manualer, step- up på krakk, planken og trappa på 9 etasjer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Nicklusheletida skrev:

Raske gåturer :

Mandag : 7.30 km

tirsdag : 5.30 km

onsdag : 4,2 km

torsdag : Ingen tur 

fredag : 12, 5 km 

lørdag : 4, 7 km

søndag : 9,15 km

Hjemmetrening utenom dette : Lette manualer, step- up på krakk, planken og trappa på 9 etasjer. 

Ikke verst👍
 

To ganger hjemmetrening m div utstyr her. Utrolig kjedelig og merker at kroppen er stiv og tung.

(Jeg tar ikke m gåturer om det ikke er kun trening på agendaen) 
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Skal si du har slukt kilometer denne uka!

Jeg har bare hatt småturer i nærområdet (husker ikke helt hvilke dager, men bare noen få km). Onsdag hadde jeg fri og jobbet med ved 3-4 timer. God trim! Har også hatt én økt med styrketrening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Oi. Folk er aktive. Joggetur er på 5 og 6 km. Lang, rask gåtur m kone. 1 time yoga. 1 kort økt med styrketrening i stua.

Fortsatt mye nytt terreng som utforskes på treningsfronten. Det siste er trening med "booty builder" (sic) strikk. Det er nok mest for damer, men jeg blir også støl bak, så det funker for alle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært meget redusert av grunner som noen har fått med seg og er ikke i stand til trening enda. Er tynn og svak osv. 

Men jeg har gått masse tur. Første dagen ble jeg støl av å gå opp to bakker, så det sier litt. 

Jeg husker ikke nøyaktig, men jeg har gått ca to turer hver dag siden onsdag. Minus en dag tror jeg. 

Siden onsdag har jeg kommet over 100% på klokken bortsett fra én dag som var 86%. I dag er jeg på 109% noe som tilsier 12500 skritt. Har vel klokken innstilt på ca 12000 skritt. 

Så jeg må jo prøve å være fornøyd med det selv om jeg er langt fra slik jeg pleier. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jogget to korte turer og trent styrke to ganger. Har oppdaget at bruk av minibands (strikker) kan gjøre øvelser ganske tunge! Også har jeg gått gjennomsnittlig 13 km daglig,

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Gargamel skrev:

Oi. Folk er aktive. Joggetur er på 5 og 6 km. Lang, rask gåtur m kone. 1 time yoga. 1 kort økt med styrketrening i stua.

Fortsatt mye nytt terreng som utforskes på treningsfronten. Det siste er trening med "booty builder" (sic) strikk. Det er nok mest for damer, men jeg blir også støl bak, så det funker for alle. 

Hva slags yogaprogram har du fulgt? Ligger det på nett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Raske gåturer :

Mandag : 7.30 km

tirsdag : 5.30 km

onsdag : 4,2 km

torsdag : Ingen tur 

fredag : 12, 5 km 

lørdag : 4, 7 km

søndag : 9,15 km

Hjemmetrening utenom dette : Lette manualer, step- up på krakk, planken og trappa på 9 etasjer. 

Imponert over den 9. etasjers trappegåingen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
5 timer siden, frosken skrev:

Hva slags yogaprogram har du fulgt? Ligger det på nett?

Ja. Det ligger åpent på 3t sine sider. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
9 timer siden, frosken skrev:

Imponert over den 9. etasjers trappegåingen! 

Tunga henger ut av munnen når jeg har nådd toppen ja :) Spesielt når jeg tar 2 trinn om gangen. Ganske bra kondisjonstrening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
9 timer siden, frosken skrev:

Jeg har jogget to korte turer og trent styrke to ganger. Har oppdaget at bruk av minibands (strikker) kan gjøre øvelser ganske tunge! Også har jeg gått gjennomsnittlig 13 km daglig,

 

Nesten så jeg lurer på om du enten bor eller jobber i mitt område og går den ruta mellom Oslo sentrum og xxxxx hver dag. Den ruta er på ca 13 km tur/ retur 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Nesten så jeg lurer på om du enten bor eller jobber i mitt område og går den ruta mellom Oslo sentrum og xxxxx hver dag. Den ruta er på ca 13 km tur/ retur 🙂 

Nei, jeg tror jeg hvilket område du bor i - og jeg bor nærmere Oslo S enn deg;-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 minutt siden, frosken skrev:

Nei, jeg tror jeg hvilket område du bor i - og jeg bor nærmere Oslo S enn deg;-) 

Ok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Nicklusheletida skrev:

Ok :)

Men det stemmer at det er ca 7 km mellom der jeg bor og der jeg innbiller meg at du bor;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
49 minutter siden, frosken skrev:

Men det stemmer at det er ca 7 km mellom der jeg bor og der jeg innbiller meg at du bor;-)

Ok :) Korte svar her. Helt Texas på telefonen i dag 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
På 5.4.2020 den 20.10, cilie skrev:

Ikke verst👍
 

To ganger hjemmetrening m div utstyr her. Utrolig kjedelig og merker at kroppen er stiv og tung.

(Jeg tar ikke m gåturer om det ikke er kun trening på agendaen) 
 

 

Jeg tar heller ikke med annet enn gåturer hvor jeg setter på endomondoen for å trene, bli svett og få opp pulsen. Vi pleier å gå om kapp opp bakkene og går roligere ned igjen. 

Jeg har altså ikke tatt med turer til buttikken og slikt her, for da hadde blitt litt mer 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...