Gå til innhold

Puls og blodtrykk.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du stjeler jo ressurser fra helsevesenet da, som driver å skalter og valter og ikke hører på legene dine. Egentlig litt provoserende att de ikke har gitt deg opp. 

Anonymkode: 72654...1f0

Ja de får bare gi meg opp da hvis de vil, jeg risikerer ikke hjertet mitt for deres skyld. I første omgang kutter jeg ut truxal, det blir de nok bare glad for hvis jeg kun kan klare meg med seroquel om kvelden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja de får bare gi meg opp da hvis de vil, jeg risikerer ikke hjertet mitt for deres skyld. I første omgang kutter jeg ut truxal, det blir de nok bare glad for hvis jeg kun kan klare meg med seroquel om kvelden. 

Nå siktet jeg utelukkende til den psykiatriske delen av din sjonglering med medisiner. Det burde jeg kanskje har spesifisert.  Men måten du lager drama på rundt dette med psykofarmaka, i år ut og år inn. Når de kunne brukt ressurser på andre ting, det er provoserende.

Anonymkode: 72654...1f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå siktet jeg utelukkende til den psykiatriske delen av din sjonglering med medisiner. Det burde jeg kanskje har spesifisert.  Men måten du lager drama på rundt dette med psykofarmaka, i år ut og år inn. Når de kunne brukt ressurser på andre ting, det er provoserende.

Anonymkode: 72654...1f0

Sykepleieren sa at heldigvis var det ikke dere her inne som bestemte det, men ble gitt opp på dps noen ganger fordi jeg sluttet med medisiner. Da hadde de ikke noe å tilby når jeg ikke fulgte behandlingen sa de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du stjeler jo ressurser fra helsevesenet da, som driver å skalter og valter og ikke hører på legene dine. Egentlig litt provoserende att de ikke har gitt deg opp. 

Anonymkode: 72654...1f0

Da er det ganske mange rundt omkring som burde ha blitt gitt opp. Er glad de ikke har gitt opp  @stjernestøv eller andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du stjeler jo ressurser fra helsevesenet da, som driver å skalter og valter og ikke hører på legene dine. Egentlig litt provoserende att de ikke har gitt deg opp. 

Anonymkode: 72654...1f0

Heldigvis er det ikke folk på dol som har best forutsetninger for å gjøre vurderingen av hvem som bør gis behandling og ikke. Det er gode grunner til at FACT gir et godt tilbud til Stjernestøv:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida

Gratulerer så mye Stjernestøv 👏🎉

Du har nå greid å få 185 svar i en tråd som handler om blodtrykk og puls. Det er jammen litt av en prestasjon 👍🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, Nicklusheletida skrev:

Gratulerer så mye Stjernestøv 👏🎉

Du har nå greid å få 185 svar i en tråd som handler om blodtrykk og puls. Det er jammen litt av en prestasjon 👍🙂

Kopierer du kupton igjen nå, mon tro?

Anonymkode: 39a63...571

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fulgte med i denne tråden fordi den handlet om blodtrykk. Men det kunne ikke gå en tråd uten att xeplion skulle seponeres.

Jeg var i overkant harsk. Men nå har jeg lært og skal love å holde meg unna SS sine tråder. 

Anonymkode: 72654...1f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kopierer du kupton igjen nå, mon tro?

Anonymkode: 39a63...571

Har han skrevet det også ? Jaja, hva så ?Må innrømme at jeg ikke har lest hele tråden. Gikk inn nå og så st det sto «populær» tråd og 185 svar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, Nicklusheletida skrev:

Har han skrevet det også ? Jaja, hva så ?Må innrømme at jeg ikke har lest hele tråden. Gikk inn nå og så st det sto «populær» tråd og 185 svar. 

Ja, det er ganske påfallende hvor ofte du kopierer meningene hans, skulle nesten tro du smisket litt! 😁

Anonymkode: 39a63...571

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er ganske påfallende hvor ofte du kopierer meningene hans, skulle nesten tro du smisket litt! 😁

Anonymkode: 39a63...571

Åja, jeg som sjelden er inne på psykiatri og har lite greie på det,  men det hender jo at jeg er enig med han som med flere andre. 

Men det er  imponerende at du legger  merke til hvem som er enige med hverandre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Blomsterfluen
På 9.4.2020 den 21.12, emilie321 skrev:

Måtte sette på treningsklokka og da har jeg rundt 70-72 i puls, men ligger/sitter halvveis i sofaen. Blodtrykket var bra sist det ble målt. Vil gjerne ha hvilepulsen litt ned, men det går av seg selv når jeg kommer i litt bedre form.

jeg har for lav puls, som går ofte i for rask puls anfall rett før mensen kommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.4.2020 den 20.39, frosken skrev:

Heldigvis er det ikke folk på dol som har best forutsetninger for å gjøre vurderingen av hvem som bør gis behandling og ikke. Det er gode grunner til at FACT gir et godt tilbud til Stjernestøv:-)

Heldigvis er det også at ikke folk på DOL som har best forutsetning for å gjøre medisinvurderinger. Det har Stjernestøv psykiatern til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...