Gå til innhold

Ukas trening, uke 15.


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Raske gåturer. 

Mandag: 6,5 km

Tirsdag : 8 km

Onsdag : 10 km

Torsdag : 11 km 

Fredag : Ingenting. 

Lørdag :  7, 5 km 

Søndag : 15 km 

Hjemme : Lette manualer, planken og trappa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mandag: 6-7 km i marka 

Tirsdag: Ingenting da jeg trengte en hviledag, men var ute med barna. 

Onsdag: 6 km løpetur (ikke i strekk, holder på å trene meg opp igjen) 

Torsdag: 9 km gåtur 

Fredag: 6 km løpetur. Fra første løpetur lørdag uken før og fredagens løpetur nr tre så har jeg forbedret meg med 1,2 km lenger i strekk ved første etappe og kun to gå-etapper i stedet for tre

Lørdag: 6 km i raskt tempo. Brukte 45 min på 5 km. Gikk ikke i marka da, men på asfalt. 

Kommer meg ganske fort fysisk merker jeg. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Raske gåturer. 

Mandag: 6,5 km

Tirsdag : 8 km

Onsdag : 10 km

Torsdag : 11 km 

Fredag : Ingenting. 

Lørdag :  7, 5 km 

Søndag : 15 km 

Hjemme : Lette manualer, planken og trappa. 

Mener du uke 16?

Når jeg ser hvor langt du har gått, så vet jeg ikke om jeg tør  å skrive. Har gått både saktere og kortere enn deg, men nå er jeg også både utrent og vesentlig større enn deg da. Så jeg er fornøyd allikevel og nå har jeg noe å strekke meg etter. Og farta kommer etterhvert 

Tirsdag: Gått tur i 90 min

Onsdag: Gått tur i 60 min

Torsdag: Gått tur i 90 min

Fredag: Gått tur i 60 min

Lørdag: Gått tur i 120 min

Søndag: Hvilt 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka har jeg i det minste kommet meg litt ut!

Torsdag og fredag kveld gikk jeg tur en times tid.

Lørdag tur med kjæresten, ca. 1,5 time, en del motbakke

Søndag sykkeltur med kjæresten, ca. 1 time

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
19 minutter siden, emilie321 skrev:

Mener du uke 16?

Når jeg ser hvor langt du har gått, så vet jeg ikke om jeg tør  å skrive. Har gått både saktere og kortere enn deg, men nå er jeg også både utrent og vesentlig større enn deg da. Så jeg er fornøyd allikevel og nå har jeg noe å strekke meg etter. Og farta kommer etterhvert 

Tirsdag: Gått tur i 90 min

Onsdag: Gått tur i 60 min

Torsdag: Gått tur i 90 min

Fredag: Gått tur i 60 min

Lørdag: Gått tur i 120 min

Søndag: Hvilt 

 

Ja, jeg mener sikkert uke 16 🙂

Det du har gjort er jo kjempebra. Finnes ingen grunn til at du ikke skal tørre å skrive her.  :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Ja, jeg mener sikkert uke 16 🙂

Det du har gjort er jo kjempebra. Finnes ingen grunn til at du ikke skal tørre å skrive her.  :)

 

Får jo fort litt prestasjonsangst🙂 

Takk!  Synes selv jeg har vært flink. Når jeg begynner å trene så blir jeg fort 17 år i hue igjen, men jeg er jo langt fra det. Samtidig så ser jeg at veien fra bittesmå turer til litt lengre og med høyere tempo går rimelig fort. Og det er inspirerende.  Alt er jo gøyere når en er i bedre form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så himla god uke for min del. Blir voldsomt mye sitting når jeg har hjemmekontor! Jeg må bli flinkere etter jobb!

Mandag: tror at jeg var på en tur, men har glemt det... går i surr i dagene... 😮

Onsdag: Hagearbeid 1,5 time hos min mor. Ikke voldsomt tungt, men jeg ble svett og kjente jeg brukte kroppen.

Torsdag: Befaring ute i 2 timer med jobben - gikk lenge og klatret litt i noen skråninger😄

Lørdag jobbet jeg med ved i 2-3 timer. Tungt, men fint arbeid.

Søndag: Tur i skogen, 10 km. Deilig i sola!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
51 minutter siden, emilie321 skrev:

Får jo fort litt prestasjonsangst🙂 

Takk!  Synes selv jeg har vært flink. Når jeg begynner å trene så blir jeg fort 17 år i hue igjen, men jeg er jo langt fra det. Samtidig så ser jeg at veien fra bittesmå turer til litt lengre og med høyere tempo går rimelig fort. Og det er inspirerende.  Alt er jo gøyere når en er i bedre form.

Det meste blir lettere da ja :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Det har vært mye forskjelliv vær i løpet av forrige uke og jeg har ikke så mye å melde som mange av dere andre:

- En spasertur i nærområdet (5-6 km tror jeg). Da vekslet det mellom sol og snøstorm.

- En lokal topptur (randonne). Mye snø i terrenget hvis man kommer litt opp. Løs snø også.

- En styrketrening til 3T video pluss litt egentrening

- En 8-9 km joggetur i helt nydelig vårvær og 10 plussgrader.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...