Gå til innhold

Andre produkter utenom Noka?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg brukte Noka måltidserstatning i mai i fjor til november i fjor, og gikk ned ca 20 kg. Den var effektiv ja. Men så fikk jeg problemer med treg avføring og delvis forstoppelse. Måtte begynne på avføringstabletter og fikk normal avføring igjen. Men jeg fikk og store luftsmerter i magen og i ryggen min, og dette var så grusomme smerter at jeg trodde jeg skulle stryke med. Jeg sluttet på Noka da. Heldigvis har luftsmertene også roet seg. Men problemet er at jeg har lagt på meg 10 kg i ettertid og vil gjerne gå ned mer igjen. Jeg tør ikke bruke Noka igjen pga plagene jeg fikk. Fins det andre typer måltidserstatninger som ikke gir slike plager? Jeg aner ikke. Noen som har erfaringer med pulver som vil dele med meg? Hilsen Kvinne 40.

Anonymkode: a8206...863

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måltidserstattere er den perfekte oppskrift på "jojo-slanking" slik jeg ser det. Sats heller på en varig livsstilsendring du klarer å leve med over tid og helst livet ut.

Dyrt er det gjerne også...? Og for meg fremstår det som utrolig kjedelig i lengden - og når man går over til sine gamle uvaner når dietten avsluttes fordi ingen nye vaner er innarbeidet som er til å leve med i hverdagen når man ikke går på diett, går man opp igjen i vekt. Derav "jojo-slanking"-begrepet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, Eva Sofie skrev:

Måltidserstattere er den perfekte oppskrift på "jojo-slanking" slik jeg ser det. Sats heller på en varig livsstilsendring du klarer å leve med over tid og helst livet ut.

Dyrt er det gjerne også...? Og for meg fremstår det som utrolig kjedelig i lengden - og når man går over til sine gamle uvaner når dietten avsluttes fordi ingen nye vaner er innarbeidet som er til å leve med i hverdagen når man ikke går på diett, går man opp igjen i vekt. Derav "jojo-slanking"-begrepet.

for mange kan det være nødvendig med en kickstart for å få motivasjon. denne type kurer er derfor ikke synonymt med jojoslanking

Anonymkode: 6d3e3...f52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...