Gå til innhold

Ukas trening, uke 18.


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Denne uka ble ikke helt som planlagt. Det ble bare 3 dager med kondisjontrening som består av raske gåturer. Inkl løping/jogging opp bakker. Er redd neste uke blir litt dårlig også for nå kommer ei uke med 6 arbeidsdager og sene dager.

Onsdag : 9 km.

Fredag : 10 km

Lørdag : 13 km. 

Utenom : Litt styrketrening hjemme. 

Jeg trenger nye joggesko/ løpesko med god demping. Noen som har tips ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Det ble veldig bra:

En 10 km joggetur i fint vårvær. 

3 skiturer i fjellet, inkludert en liten topptur. Det er fortsatt skikkelig vinter i Trollheimen🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
9 minutter siden, Gargamel skrev:

Det ble veldig bra:

En 10 km joggetur i fint vårvær. 

3 skiturer i fjellet, inkludert en liten topptur. Det er fortsatt skikkelig vinter i Trollheimen🙂

Det var jo kjempebra :)

Her er det ikke mye vinter, men har tatt langfri 17 mai- helga og ser det nå er snø på det fjellet vi skal til. Håper det varer 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Juhuuuuuu! Jeg har jogget 😁😁😁

Hadde bestemt meg for å starte joggingen denne uka, og da ble det... søndag kveld 😅

Løp 20 minutter i strekk (etter 3 minutters oppvarming). Knallfornøyd!

Hadde også en fin tur i skogen med eldstemann på fredag, ca 2 timers tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
8 timer siden, påskelilje skrev:

Juhuuuuuu! Jeg har jogget 😁😁😁

Hadde bestemt meg for å starte joggingen denne uka, og da ble det... søndag kveld 😅

Løp 20 minutter i strekk (etter 3 minutters oppvarming). Knallfornøyd!

Hadde også en fin tur i skogen med eldstemann på fredag, ca 2 timers tur.

Velkommen tilbake! Hvis du klarer 20 minutter i strekk er det slett ikke så ille. Du blir kanskje litt støl.😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xtra

Jeg trener ganske ofte for tiden, men ikke så effektivt som når treningssenteret er oppe. Sjelden jeg blir ordentlig sliten, men rører meg jo en god del.

 

Min typiske uke består av to sykkelturer (en drøy time rask sykling i kupert terreng), to raske gåturer i skogen og 3-4 styrke og/eller yogatrening hjemme. Dette høres jo mye ut, men dels går det vel mer under betegnelsen mosjon enn trening.

 

I går var jeg først en relativt rask gåtur i skogen (halvannen time), før hagearbeid et par timer, så en times sykkeltreningstur, før litt styrke og strekk på stuegulvet. Så absolutt godkjent mosjon denne dagen :), men ble ikke ordentlig andpusten eller sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje
57 minutter siden, Gargamel skrev:

Velkommen tilbake! Hvis du klarer 20 minutter i strekk er det slett ikke så ille. Du blir kanskje litt støl.😉

Ja, det gikk overraskende greit! Beina var sterke, pusten litt dårlig,  som forventet 😁 Og jeg ble så glad, følte meg helt rusa på lykke 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja - hva ble det denne uka da?

Tirsdag - gåtur så svetten rant

Fredag - skitur, ikke i Trollheimen som Gargamel, men ikke så langt unna heller, snøen der er rimelig rotten nå!

Søndag - liten gåtur i motbakke, men det var så mye snø at Helvetesrunden ble avsluttet og vi må nok drøye litt en stund allikevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...