Gå til innhold

Erfaring med behandlingssenter innen psykiatri?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har erfaring med å være innlagt ved behandlingssenter innen psykiatri? Hvor var du innlagt og hvilken erfaring hadde du? Gjerne skriv om hvordan dagene var lagt opp og annet som er greit å vite 🙂

Jeg er forresten veldig glad i dyr, finnes det noen slike steder der det er muligheter for å holde på med aktiviteter som ridning og hund f.eks? Tror det hadde hjulpet meg mye...

Anonymkode: 7de16...93d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var innlagt på en pseudo BET-avdeling hvor de ansatte var helt ferske og nybegynnere. For å gjøre en lang historie kort, det endte i fiasko. Personalet hadde ikke peiling, bortsett fra den overordnede psykologen. Jeg syns nå de bør kurse personell GRUNDIG før de setter i gang med sårbare individer på den måten der. Totalt mislykket og totalt fiasko! 

Anonymkode: aca27...e3e

AnonymBruker
Skrevet

Høres ikke bra ut... Får håpe de har ett bedre behandlingsopplegg nå.  Har du (eller andre her) prøvd BET behandling? Hvordan var det? Har hørt det skal være bra?

Ellers flere som har erfaringer? 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Modum?

Anonymkode: 11aa9...2db

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres ikke bra ut... Får håpe de har ett bedre behandlingsopplegg nå.  Har du (eller andre her) prøvd BET behandling? Hvordan var det? Har hørt det skal være bra?

Jeg skal henvises dit, og hvis jeg får plass tenkte jeg å kanskje lage en tråd her inne hvor jeg bare deler litt om prosessen da jeg selv har søkt på nett etter erfaringer, men funnet lite. Kanskje noen kan få noe ut av å lese om egenerfaring og ikke bare teori om hva det er for noe. 

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

28 minutter siden, Glitter skrev:

Jeg skal henvises dit, og hvis jeg får plass tenkte jeg å kanskje lage en tråd her inne hvor jeg bare deler litt om prosessen da jeg selv har søkt på nett etter erfaringer, men funnet lite. Kanskje noen kan få noe ut av å lese om egenerfaring og ikke bare teori om hva det er for noe. 

Boken ‘inn i katastrofelandskapet’ er pasienters erfaring med bet behandling. 

Anonymkode: f8c46...bf2

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Boken ‘inn i katastrofelandskapet’ er pasienters erfaring med bet behandling. 

Anonymkode: f8c46...bf2

Takk for tips! Det skal jeg sjekke ut. :)

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, Glitter skrev:

Finnes det bare ett sted med BET behandling? Håper du lager tråd om/når du begynner i behandling, jeg vil i alle fall veldig gjerne lese ☺️

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Finnes det bare ett sted med BET behandling? Håper du lager tråd om/når du begynner i behandling, jeg vil i alle fall veldig gjerne lese ☺️

Det vet jeg ikke. Det jeg forhåpentligvis skal til heter vestre Viken Blakstad. :)

Ja vi får se hva det blir til. :)

Skrevet
10 timer siden, Glitter skrev:

Hadde vært utrolig interessant å lese en tråd om det. Synes det er så bra når folk deler erfaringer, gjør at andre føler jeg mindre alene tror jeg. 

Skrevet
1 minutt siden, RamonaK skrev:

Hadde vært utrolig interessant å lese en tråd om det. Synes det er så bra når folk deler erfaringer, gjør at andre føler jeg mindre alene tror jeg. 

Ja også er det jo fint i fall noen søker på nett etter den type behandling. Jeg søkte jo litt selv, men fant ikke så mye. 

Dette behandlingsstedet visste ikke mine behandlere om en gang. Jeg ble tipset på KG tror jeg. :)

Skrevet
5 minutter siden, Glitter skrev:

Ja også er det jo fint i fall noen søker på nett etter den type behandling. Jeg søkte jo litt selv, men fant ikke så mye. 

Dette behandlingsstedet visste ikke mine behandlere om en gang. Jeg ble tipset på KG tror jeg. :)

:)

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Glitter skrev:

Det vet jeg ikke. Det jeg forhåpentligvis skal til heter vestre Viken Blakstad. :)

Ja vi får se hva det blir til. :)

Du er fornøyd med Blakstad? 

Anonymkode: 1b644...5e8

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er fornøyd med Blakstad? 

Anonymkode: 1b644...5e8

Hva mener du? Jeg har aldri vært der. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...