Gå til innhold

Innlagt 30+ ganger

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, XbellaX skrev:

Glitter, les spørsmålene nedenfor en gang til. Det er spørsmål, du eller andre er ikke tillagt noen negative slengbemerkninger, sleivete kommentarer eller andre mindre gjennomtenkte fraser. Det er jo egentlig kun helt vanlige og ok spørsmål. 

Som sagt så ligger det mye mer bak enn akkurat disse spørsmålene. 

Jeg har ikke reagert negativt på hovedinnlegget. 

Jeg har nettopp i en annen tråd "det sykeste du har gjort" blitt bombardert med negative påstander og spørsmål. Det er nok samme intensjon bak spørsmålene i denne tråden. 

Endret av Glitter

Fortsetter under...

Akkurat nå, Glitter skrev:

Som sagt så ligger det mye mer bak enn akkurat disse spørsmålene. 

Ja, det skjønner jeg og jeg har hatt/ og har forståelse for at du blir fed up når enkelte troll slår seg løs. Jeg synes likevel ikke det er riktig av deg å tillegge andre meninger kun basert på noe du føler og ikke med sikkerhet vet.

3 minutter siden, XbellaX skrev:

Ja, det skjønner jeg og jeg har hatt/ og har forståelse for at du blir fed up når enkelte troll slår seg løs. Jeg synes likevel ikke det er riktig av deg å tillegge andre meninger kun basert på noe du føler og ikke med sikkerhet vet.

Jeg endret innlegget mitt etter du siterte. Jeg er som sagt ganske sikker på at det er samme person. 

Det er kanskje riktig det du sier til sist, men jeg føler min mistanke stemmer. Og som sagt har jeg en skikkelig, skikkelig dårlig dag og da er følerne mine ekstra på vakt pluss at jeg som nevnt nettopp var i en slik diskusjon i en annen tråd. Ikke at det er noen unnskyldning dersom jeg faktisk tar feil, men jeg vil nå si det er en gyldig forklaring. 

Endret av Glitter
Akkurat nå, Glitter skrev:

Jeg endret innlegget mitt etter du siterte. Jeg er som sagt ganske sikker på at det er samme person. 

Det er kanskje riktig det du sier til sist, men jeg føler min mistanke stemmer. Og som sagt har jeg en skikkelig, skikkelig dårlig dag og da er førerne mine ekstra på vakt pluss at jeg som nevnt nettopp var i en slik diskusjon i en annen tråd. Ikke at det er noen unnskyldning dersom jeg faktisk tar feil, men jeg vil nå si det er en gyldig forklaring. 

Det får være gyldig forklaring i disse virustider :- ) Håper virkelig dagen din tar seg opp Glitter, hold ut og hold fast.

Gjest Naana47
14 minutter siden, XbellaX skrev:

Jeg svarte Glitter fordi det var hun jeg så hadde stilt spørsmålet. Jeg skjønner virkelig ikke spørsmålet ditt, jeg har da akkurat svart deg i en helt annen tråd?

Beklager, her gikk det litt fort i svingene! 😅 Jeg var overbevist om at det var meg du stilte spørsmålet til. ("Jeg klarer ikke helt å forstå hvilke innlegg i denne tråden som gjør at du reagerer slik?") Jeg hadde nettopp svart Glitter, og trodde som vanlig at jeg nå ville få massiv motstand fra folk slik jeg pleier å få når jeg åpner munnen. Jeg forventet et negativt svar fra noen, og da jeg så svaret ditt regnet jeg automatisk med at det var til meg. Så beklager det. 

Siden jeg åpenbart er litt paranoid nå, er det best at jeg tar en pause. 🙂

Akkurat nå, Naana47 skrev:

Beklager, her gikk det litt fort i svingene! 😅 Jeg var overbevist om at det var meg du stilte spørsmålet til. ("Jeg klarer ikke helt å forstå hvilke innlegg i denne tråden som gjør at du reagerer slik?") Jeg hadde nettopp svart Glitter, og trodde som vanlig at jeg nå ville få massiv motstand fra folk slik jeg pleier å få når jeg åpner munnen. Jeg forventet et negativt svar fra noen, og da jeg så svaret ditt regnet jeg automatisk med at det var til meg. Så beklager det. 

Siden jeg åpenbart er litt paranoid nå, er det best at jeg tar en pause. 🙂

Det kan gå fort i svingene for de fleste av oss i blant, ikke noe problem. I dag fortjener du en god klem tror jeg, så forøvrig du hadde svart både langt og godt i et annet innlegg, det synes jeg var rasende flott av deg.

Du hører liksom til her enten du vil eller ikke, jeg har brukt lim på deg. :- )

Annonse

Gjest Naana47
2 minutter siden, XbellaX skrev:

Det kan gå fort i svingene for de fleste av oss i blant, ikke noe problem. I dag fortjener du en god klem tror jeg, så forøvrig du hadde svart både langt og godt i et annet innlegg, det synes jeg var rasende flott av deg.

Du hører liksom til her enten du vil eller ikke, jeg har brukt lim på deg. :- )

Tusen takk for forståelse, XbellaX 🙂

En god klem fortjener du også! 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så når du selvskadet deg så fortalte eller viste du det frem til helsevesenet og så tvangsinnla de deg?

Anonymkode: 78c38...6f8

Ja, etter å ha vært innlagt på medisinsk eller kirurgisk avdeling i et par dager eller noen uker først, så får man i blant ikke annet valg. Det handler ikke om behov for oppmerksomhet, men uttrykk for indre fortvilelse som ikke finner annet uttrykk. Andre ganger er man så deprimert at legen ser det som tryggest at innleggelse på lukket avdeling er det beste stedet uten at det nødvendigvis har skjedd noen selvskade på forhånd, men bare at jeg har gitt uttrykk for sterk fortvilelse og lidelsestrykk. Det har vært så mange ganger, og hver gang har sin hendelse og bakgrunn ved seg.

På 11.5.2020 den 19.44, AnonymBruker skrev:

Kjenner du noen som har vært innlagt typ 30+ ganger?

Anonymkode: 6721b...7f2

Måtte telle mine innleggelser. Har hatt 21 innleggelser på drøye to år. Neste uke er det planlagt en ny...... (det var litt flere enn jeg trodde)

Jeg telte også nå og det er rundt 36 innleggelser i psykiatrien hvis søkefunksjonen er rett. Mest akutt, men noe på DPS og brukerstyrt. Siden desember 2016. Klarer meg lenger mellom hver innleggelsr enn jeg klarte før da og det er som oftest forebyggende innleggelse kontra at noe har skjedd i forkant. Har bare hatt en innleggelse hittil i år hvor noe alvorlig har skjedd i forkant. 

Endret av Glitter

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...