Gå til innhold

Klarer ikke være hjemme alene. Innlagt nå. Kupton

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
3 timer siden, kupton skrev:

Hvis jeg forstår deg riktig, tar du Trilafon 8 MG x 2. Det synes som en fornuftig dose. 

Ja stemmer det Kupton. Tok 8 mg i natt og følte det hjalp litt på tankene og fikk litt roen i meg heldigvis. så jeg sovnet til slutt. 

Anonymkode: 350e6...c9f

Fortsetter under...

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du ingen venner eller familie du kan kontakte?  Du kan ringe Mental helse eller legevakten og få snakke med dem.  Ofte hjelper det å snakke med noen.

Anonymkode: ab9b6...047

Har ikke så stort nettverk dessverre. Ja vet det hjelper å snakke med noen, ville aller helst ha snakket med psykolog fast for en periode. Har ikke hatt slik paranoid psykose før så det er nytt for meg. 

Anonymkode: 350e6...c9f

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...