Gå til innhold

Hva er det sykeste du har gjort?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Sparket gjennom et butikkvindu med høyhelte sko. Havnet på legevakta og måtte sy. De spurte hva som hadde skjedd. Jeg sydde sammen en forklaring. Dagen etter sto det i avisa at noen hadde begått innbrudd ved å knuse butikkvinduet i samme butikk. Tenker de hadde brukt hullet jeg først laget. Sa det aldri til noen. Slet ikke med dårlig samvittighet. Merkelig, for det gjør jeg alltid ellers. Men jeg er nok en typisk utagerende oppmerksomhetsøkende borderliner som dere kaller det her😉

Anonymkode: 1df68...d99

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sparket gjennom et butikkvindu med høyhelte sko. Havnet på legevakta og måtte sy. De spurte hva som hadde skjedd. Jeg sydde sammen en forklaring. Dagen etter sto det i avisa at noen hadde begått innbrudd ved å knuse butikkvinduet i samme butikk. Tenker de hadde brukt hullet jeg først laget. Sa det aldri til noen. Slet ikke med dårlig samvittighet. Merkelig, for det gjør jeg alltid ellers. Men jeg er nok en typisk utagerende oppmerksomhetsøkende borderliner som dere kaller det her😉

Forresten , det var flere greier til, men har fortrengt det. Kanskje jeg trenger psykoanalyse for å komme i kontakt med jeget igjen. 

Annonse

Annonse

AnonymBruker

Jeg var ute etter fest midt på natten med cowboy støvler og sparket inn kino døren, eller rettere sagt knuste vinduet i den. Før det var jeg nede på kaia og ville hoppe uti der, var så sint så sint. Det var en tomannsfest der jeg lå på en madrass,mer husker jeg ikke. 

Anonymkode: 05618...c32

Jeg har gjort mye greier, og holdt på å gjøre mye greier, men jeg har blitt mer bevisst på hva jeg deler her inne så tror jeg skal holde det verste for meg selv, men jeg hadde en periode hvor jeg var så avhengig av selvskading at jeg stadig vekk hadde med meg skalpell i veska når jeg dro på byen for å drikke meg mer full. Det har jeg heldigvis sluttet med for lenge siden. 

AnonymBruker
Akkurat nå, Glitter skrev:

Jeg har gjort mye greier, og holdt på å gjøre mye greier, men jeg har blitt mer bevisst på hva jeg deler her inne så tror jeg skal holde det verste for meg selv, men jeg hadde en periode hvor jeg var så avhengig av selvskading at jeg stadig vekk hadde med meg skalpell i veska når jeg dro på byen for å drikke meg mer full. Det har jeg heldigvis sluttet med for lenge siden. 

Var ikke det fordi du ønsket oppmerksomhet når du satt å skjærte deg inne på toalettetene på utestedene?

Anonymkode: 64f45...0ea

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var ikke det fordi du ønsket oppmerksomhet når du satt å skjærte deg inne på toalettetene på utestedene?

Anonymkode: 64f45...0ea

Nei. Jeg har aldri kuttet meg for å få oppmerksomhet. Jeg HATER å dra på legevakten for å sy. Jeg var fullstendig ute av balanse på den tiden og tenkte ikke klart. Som oftest ble ikke skalpellen tatt opp av veska.

Endret av Glitter

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...