Gå til innhold

Etter telefonavtale avtalespesialist

Anbefalte innlegg

Da har jeg hatt telefonsamtale med avtalespesialist og det gikk ganske fint. Den var grei å prate med, stilte greie spørsmål og jeg fikk si det jeg trengte. Den var forøvrig ikke enig med DPS i enkelte ting og forsto situasjonen bedre enn DPS. Men jeg merker jeg er litt sliten etter samtalen så da er spørsmålet om jeg bør ta det med ro resten av dagen? Har lest en bør det, men er det slik? Vil helst ikke bli mer sliten enn jeg er.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/454899-etter-telefonavtale-avtalespesialist/
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
3 timer siden, aa-k-j skrev:

Da har jeg hatt telefonsamtale med avtalespesialist og det gikk ganske fint. Den var grei å prate med, stilte greie spørsmål og jeg fikk si det jeg trengte. Den var forøvrig ikke enig med DPS i enkelte ting og forsto situasjonen bedre enn DPS. Men jeg merker jeg er litt sliten etter samtalen så da er spørsmålet om jeg bør ta det med ro resten av dagen? Har lest en bør det, men er det slik? Vil helst ikke bli mer sliten enn jeg er.

Det var flott at de forstod deg bedre enn DPS, da er du på rett vei. Og alle har sine grenser for når de bær ta det med ro, er du sliten og føler for det så ta det med ro :) 

33 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det var flott at de forstod deg bedre enn DPS, da er du på rett vei. Og alle har sine grenser for når de bær ta det med ro, er du sliten og føler for det så ta det med ro :) 

Ja jeg fant ut at det var like greit å ta det litt ned ro i dag. Holder på med litt puslespill og ser litt på tv 😊 har endelig begynt å få litt håp igjen 😊

stjernestøv
Akkurat nå, aa-k-j skrev:

Ja jeg fant ut at det var like greit å ta det litt ned ro i dag. Holder på med litt puslespill og ser litt på tv 😊 har endelig begynt å få litt håp igjen 😊

Det høres bra ut, du må kose deg :) Godt å ta det med ro når man er sliten. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...